Front Assistant standaard op Elegance en Elegance Businessline!

Wesly

Senior Member
Mijn auto staat hier om de hoek, dus even wat foto's gemaakt. Oa van de front assist. Zoals te zien is, ontbreekt de chromen strip, en is de auto heel smerig.
Volgens mij bestaat er geen chromen strip voor een auto met front assist !!

rdrummen

Senior Member
Daar ben ik ook bang voor. Een onderbroken lijn valt best op!
Ja, dat is inderdaad wel zo. Maar er bestond ook nog een zwart-glanzende sierstrip dacht ik ( niet dat ik daar direct een voordeel in zie, kun je het net zo goed laten zoals het is).

CDK

Forumguru
klopt, maar in de loop der tijd zie ik steeds aftermarket chroomstrips opduiken op hun site, voor de S2 is ook het e.e.a. te koop, dan zal de O3 ook wel snel aan de beurt zijn denk ik, maar ik denk idd ook dat zo'n onderbroken strip wel de aandacht op de radar gaat vestigen, zou mijn keuze dan ook niet zijn.

Flem_nl

Forumguru
klopt, maar in de loop der tijd zie ik steeds aftermarket chroomstrips opduiken op hun site, voor de S2 is ook het e.e.a. te koop, dan zal de O3 ook wel snel aan de beurt zijn denk ik, maar ik denk idd ook dat zo'n onderbroken strip wel de aandacht op de radar gaat vestigen, zou mijn keuze dan ook niet zijn.
Zal er idd erg raar en opvallend uitzien!

CoesDoes

Forumguru
Zo gaat het worden. image.jpg Er zijn vast mensen die handig zijn met Photoshop en het chroom van boven de grill kunnen kopiëren naar de strips naast de FA module. ;)

CoesDoes

Forumguru
@cDree en @Herman Janssens Het is zeker een vreemde gewaarwording, maar waarschijnlijk inherent aan het bestellen bij een dealer die niet in je dagelijkse omgeving zit.
Extra grappig is natuurlijk dat @Maik mijn auto eerder kan bewonderen dan ik :maakmegek:

cDree

Lid
@CoesDoes zou er wel even een melding van maken dat je het gevoel hebt dat je de 2de eigenaar bent omdat andere eral ingezeten hebben. Kunnen ze vast nog wat met de prijs doen als 2de eigenaar :deuk:

TedVlemmings

Forumguru
Ziet er goed uit @CoesDoes, ik ben ook even gaan 'kijken' maar omdat de letters nog op de achterklep zaten heb ik toch niet gekeken. Ik zie het resultaat wel online en in Varsseveld, je krijgt hem maandag hoorde ik?

Bovenaan Onderaan