CoesDoes
Forumguru
@TedVlemmings Dank je, het resultaat zal zowel online als in Varsseveld (ik hoop inclusief verlaging) te zien zijn!
Super! Meer stevigheid dan bij de standaard stoelen en de opstaande randen zijn niet te hard zodat je er met een breder achterwerk geen last van hebt....E
En? Hoe zat'ie?
Geen last met een breder achterwerk .........? mag toch hopen dat je met een normaal achterwerk toch lekker klem zit daar bestel je juist een sportstoelen voor, ik tenminsteSuper! Meer stevigheid dan bij de standaard stoelen en de opstaande randen zijn niet te hard zodat je er met een breder achterwerk geen last van hebt....
Volgens mij zijn ze 4cm langerZijn de zittingen ook langer dan de standaard stoelen, of is die lengte hetzelfde?
Grappig dat je zegt dat ze je in Breda goed geinformeerd hebben. Veel van hun kennis heb ik aan hen mogen overdragen opgepikt op dit forum!!! Wellicht hebben ze je zelfs mijn OC3 laten zien die momenteel wordt klaar gemaakt voor overdracht aankomende vrijdag.ik ben ook gaan proef zitten ben ook niet de smalste zaten heerlijk. Omdat ik regelmatig door het land ben zo af en toe eens in middag pauze of zo een skoda dealer binnen gelopen. Jammer dat ik niet in breda woon, de verkoper wist er echt veel van , had ook veel keuze staan om goed alle opties te kunnen laten zien.
... Andere velgen is ook mooi maar alaris kost maar 190 eur extra en alle andere als turini veel meer
Die station zilver was de mijne.... :-)Stond binnen een bruine niet verkocht versie met dynamic pakket. een station zilver stond binnen heb ik niet kunnen zien omdat deze in garage stond en buiten een blauwe dacht ik in ambition versie, dus geen zilveren strip. U geeft aan optie verlaagd en 18 inch dat lijkt me te hard! hij gaf aan 17 of 18 inch geen direct verschil te merken maar als hij nog eens verlaagd is denk ik wel ! verder mooie keuze. Andere velgen is ook mooi maar alaris kost maar 190 eur extra en alle andere als turini veel meer
Dat zijn dan toch de verhalen die het wachten voor mij waard maken...... maar de FA was me een fractie te snel af. Ik hoorde alleen maar roepen "wat gebeurd er papa"?