peterrapid
Forumguru
Misschien wel maar ik zie altijd resten nog op die kleine lettertjes en tussen voorvleugel en lamp, maar ik heb nu mijn Dewalt Rotary binnengekregen dus ... nu moet ik klassewerk afleveren hé
Wie weet of trailer assistent ook aanwezig is op een O3 hoorde dat wel op een Passat zit
Volgens mij niet aanwezig op de O3 hoor, dat is een camera die de hoek van de trailer scant en assisteert bij inparkeren.ik denk mits trekhaakvoorbereiding besteld is geweest wel, maar is ook wel te activeren met VCDS hoor
Idd! Ben in de war
Twee nieuwe punten in mijn ervaring na 4000km waar ik benieuwd naar ben of jullie dit ook hebben. Ik denk dat 1 en 2 met elkaar te maken hebben, hope so.
1) Mijn canton set heeft een subwoofer maar wat ik ook schuif aan de instellingen; ik hoor geen verschil. -9 of +9, nada. Hebben jullie dat ook? FM en DAB beide geprobeerd; maar ik krijg er geen woof uit lijkt het wel. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik nog niet ben gaan luisteren in de achterbak.
2) Mijn scherm blijft aan als ik de auto uit. Zie ook onderstaande foto. Net als geprobeerd aan en uit te zetten, maar helaas. De auto staat dus uit en op slot in onderstaande foto.
Bekijk bijlage 31622
Iemand enig idee?
OK, maar ik zou in geval van de sub vanaf de voorstoel neem ik aan toch verschil moeten merken tussen -9 en +9? Dat is er nu niet? Of bij jullie wel?Ik heb dit 1 keer gehad, gaat na een tijdje uit, volgens mij is het systeem dan nog ergens mee bezig voordat hij zich afsluit. voor de sub sou ik acht je oor er even bijhouden, werkt vast wel.
OK, maar ik zou in geval van de sub vanaf de voorstoel neem ik aan toch verschil moeten merken tussen -9 en +9? Dat is er nu niet? Of bij jullie wel?
Ja geprobeerd met CD en met radio, maar beide hoor ik het niet. Ik ga nog eens proberen, anders vrijdag maar eens laten testen bij de dealer.Heb je ook een stukje muziek vanaf USB, SD of CD geprobeerd?
Dit was ook ongeveer de reactie die ik kreeg toen ik een vriend in mijn auto liet rijden. Hij rijdt een O2 Combi en net als ik diesel.Wat een waanzinnig fantastische auto! Het is totaal niet te vergelijken met mijn vorige O2 Combi. Echt 100% een andere auto geworden. Het sturen voelt veel beter, het gevoel met de weg is aanzienlijk verbeterd. Het comfort is ook vele malen beter.