Zoals @
re-chart al schreef is de bas van de sub nadrukkelijker aanwezig wanneer je de audio positie veranderd naar voorin. Echter zoals @
LdN ook schreef heb ik van de dealer vernomen dat deze puur ter ondersteuning is en nooit een echt sublaag kan bieden.
Desalniettemin is het cantonsysteem voor mij prima.
Recent wel een paar keer een 'rarigheidje'. Beide keren stapte ik bij mijn werk in en starte ik de auto. Toen ik hem in z'n achteruit zette klonk er een lange 'piep' van de parkeersensoren en kreeg ik de melding tussen de tellers dat de lane-assistance niet beschikbaar was. Ook de parkeersensoren functioneerde niet, de knop bleef knipperen.
Gewoon mijn wegvervolgd en vervolgens geparkeerd, en had zoiets van hmm kijk wel ff wanneer ik tijd heb om naar de dealer te rijden. Echter toen ik later (uren later) opnieuw instapte en startte, werkte alles naar behoren. Vreemd.
Sprak BTW vandaag een college die nagenoeg dezelfde uitvoering rijdt en deze heeft (volgens eigen zeggen) een nieuwe DSG regeleenheid gekregen (deed met z'n handen een kast afbeelden van ca. 30cm). Tijdens het rijden (in de stad gelukkig) kreeg hij een melding over storing in de bak en de auto deed ook niet meer versnellen. Auto rustig aan/in de kant van de weg geparkeerd en de lease gebeld. Uiteindelijk naar de garage afgesleept.
Ook hij is super tevreden met zijn auto, alleen werkt de spraak van de navigatie niet meer. Heeft al alle instellingen nagekeken, maar zonder success. Ook bij de dealer is het (nog) niet gelukt.