Skoda liefhebber 1
Forumguru
Hahaha.... precies! Bende...
Heb recent een bureaublad van 110cm diep en 195cm lang vervoerd in m'n combi. (massief stuk inclusief verpakking dus zeker 210cm lang) Ging wel, maar de klep ging niet meer dicht dus vastgeboden e.d. Lijkt me met gipsplaten geen goed ideeGebruiksvraagje voor de kenners... hoe lang is de ruimte van de drempel tot de voorstoelen, bij de combi?
Dus met neergeklapte bank.
Ik moet morgen eigenlijk 50-100 gipsplaten halen van 2 meter lang en wil dat in de auto leggen..
Eehh, nooit gehoord van afdekken?plus nog maar het feit dat je de binnenkant van de auto ruïneert.. dat is zobiezo al een een no go voor mij
Gebruikservaring van de O3, daar valt dit onder. Wat kan erin, wat doet het dan..Ach, laten we nog even doorzagen over die gipsplaten. sm van gips is 1,15/dm3. 50-100 platen Flink aantal! Ga je op jezelf?
Wat voor voegband gebruik je? was vanochtend bij de Raab Karcher en zag dat ze daar een voegbandapparaat hadden. Echt handig, ding snijdt zelf de voegband op maat met een scherp mes. Weet je al of je ze gaat tacken of schroeven?
Ik ben digitaal onvindbaar. Niet doen dusJe zou op een ander forum kunnen zoeken naar @Gieliovd dan gaat er een hele wereld voor je open
Waarom is dat niet goed?
Vind het juist enorm handig...
Integendeel.Alles is beter dan geen x en- of 1x...