Nou luitjes, de eerste lading van 50 platen ligt binnen. De Octavia lag lekker laag achter, maar geen extreem. Voor kwam hij uit de veren, waande me in een 4X4 uitvoering zo hoog!Gebruiksvraagje voor de kenners... hoe lang is de ruimte van de drempel tot de voorstoelen, bij de combi?
Dus met neergeklapte bank.
Ik moet morgen eigenlijk 50-100 gipsplaten halen van 2 meter lang en wil dat in de auto leggen..
Bij m'n huidige wagen(508) is er niks aan te duwen er zit gewoonweg spanning op de zuigers, als er maar ietsMag je een elektrisch te openen en sluiten achterklep ook aanduwen of mag dit niet vanwege de elektro motor? Als wij namelijk op vakantie gaan ligt de kofferbak vaak bom vol met spullen. Vaak is het dan een kwestie van goed aanduwen Als dit niet kan dan schrap ik deze accessoires.
Bij m'n huidige wagen(508) is er niks aan te duwen er zit gewoonweg spanning op de zuigers, als er maar iets
tussen het kleptraject te veel spanning opbouwt gaat die terug open, dus zeker geen externe spanning op de kofferklep aanbrengen de elektromotor lust dit niet.
En vooral bikini's en schoenen. Teri.... Wat hebben die vrouwen een voorraad!of laat wat jurkjes thuis?
2 laptops en tablets...........Bij ons komen er al snel 2 laptops, tablets, speelgoed, campingbedje met toebehoren bij. En een wandelwagen natuurlijk. Gelukkig hebben we een aanhangertje