GeeVeeDeeVee’s Audi A3

Later vandaag komt de laatste zwarte badge binnen, van het weekend gaat die erop gezet worden!
Pedalenset was top! Ware het niet dat het rempedaal NOK was, waardoor die er constant uit klikte. Die moeten helaas opnieuw worden besteld, wordt vervolgd.
LED onder de deuren zijn gestaakt, gezien het feit dat ik geen light-pakket op mijn Audi heb zitten. Kan ik dit achteraf nog laten doen?
Achterdaklip is still pending, voornamelijk omdat ik er nog niet uit ben welke ik wil. De enige die ik tot nu toe heb gevonden, voor het facelift model (tov niet-facelift, welke vierkanter aflopen achter), is onderstaande;
1734076089719.png
VCDS wordt volgend jaar, klinkt nog zo ver weg ;), vervolgd.
Ook de velgen-hunt is nog steeds gaande, eerst maar eens met de "leen"-set naar Duitsland komende week!
Updates volgen uiteraard!

UPDATE:

De zwarte badges zijn geplaatst. Zowel de voor- als achterkant.

1735560023922.jpeg 1735560042951.jpeg

Achterdaklip nog steeds pending, gaat uitgesteld worden tot januari 2025 :(.

Helaas ook nog geen dikke velgen gevonden, dat krijg je al snel als je voor dubbeltje op de eerste rang wilt zitten. Ook deze volgende maand scoren.

Mochten jullie tips hebben voor (bij voorkeur zwart of two tone) velgen met all-season banden welke zouden passen hieronder, stuur mij dan gerust een berichtje :).
PS aanvullende info staat in onderwerp “Winterbanden set Audi A3 2016 8V”

Komende week wordt de hele auto gepolijst en in de wax gezet. Wat krassen op de motorkap gemaakt, door een uit de hand gelopen grapje van iemand. En een deur tegen mijn deur aangesmeten, altijd fijn :).

Volgende projectje is het zwart maken van de rand rondom mijn grill, ik vind het lichtelijk storend dat deze niet ook zwart is.

Laatst bewerkt:
Zwarte of two-tone velgen spreken mij heel erg aan. 17 of 18 inch, met all-season banden. Uiteraard beiden in fatsoenlijke staat, minimale beschadigingen op de velgen en minimaal 5-6mm profiel op de banden. Qua kosten iets van 600-700 euro.

Bedankt voor je hulp!

EdK

Forumguru

Weet niet of dit dezelfde steekmaat is en ET waarde als je audi en wat je kwa model zoekt
Zwart zijn ze in ieder geval wel

Even op Skoda kodiaq Nanuq google en je krijgt een plaatje te zien...

Weet niet of dit dezelfde steekmaat is en ET waarde als je audi en wat je kwa model zoekt
Zwart zijn ze in ieder geval wel

Even op Skoda kodiaq Nanuq google en je krijgt een plaatje te zien...
Dank voor de tip!

Ik zie ze online staan met een ET-waarde van 38. Helaas heb ik minimaal 45 nodig….

• Leuk
Waarderingen: EdK

1983jeroen

Forumguru
Bijzonder dat je A3 er nog op hebt geplakt waar de meesten het juist weglaten. In het zwart valt het ook niet echt op.

Ga je de grill wrappen?

Zit zelf ook weleens te kijken naar velgen dus zal het in de gaten houden. Zoek zelf toch geen zwart dus wees niet bang dat ik ermee vandoor ga :D

JeSko

Forumguru
Het logo erop in het zwart is tegenwoordig gewenster dan compleet kaal, colormatching logo's zijn helemaal in, compleet kaal is uit de mode.

Bijzonder dat je A3 er nog op hebt geplakt waar de meesten het juist weglaten. In het zwart valt het ook niet echt op.

Ga je de grill wrappen?

Zit zelf ook weleens te kijken naar velgen dus zal het in de gaten houden. Zoek zelf toch geen zwart dus wees niet bang dat ik ermee vandoor ga :D
Inderdaad wat @JeSko zegt, ik vond de achterklep een beetje kaal. En Audi logo wou ik zoizo al, dus dacht waarom niet gelijk dit ook :).

Ja, ik ga hem wrappen inderdaad!
Collega van mij doet detailing, die zegt dat dat beter en mooier blijft zitten dan spuiten. Kost paar tientjes, wordt het wel strak gedaan.

Super bedankt dat je het voor me in de gaten houdt! Zolang ik je zometeen maar niet zie rijden met zwarte velgen ;)

1983jeroen

Forumguru
Ik wil de grill bij mij ook nog zwart. Veel bedrijven vragen toch nog een flinke prijs voor wrappen.
Vervangen is bij mijn auto erg lastig

Heel de grill is een ander verhaal idd, die paar tientjes van mij betreffen alleen die rand eromheen.
Kan je een grill zoizo niet beter laten spuiten in z’n geheel?

EdK

Forumguru
Wel als er nog meer zijn dan misschien een toko vinden die jullie korting geeft !!??

Of misschien dat Jesko wat wil bijverdienen voor ze te kopen Jap ?

Bovenaan Onderaan