GeeVeeDeeVee’s Audi A3

1983jeroen

Forumguru
Net prijsopgave gehad. Voor mijn auto rekent hij 80 euro ex BTW. Vind het nog best prijzig eigenlijk. Ben benieuwd wat het bij jou gaat kosten.

EdK

Forumguru
Nog niet zolang terug gebruikte we onderstaand product om onderdelen een andere kleur te geven.
En beviel het niet dan was het ook weer te verwijderen......

leon-cupra

Forumguru
80€ ex btw valt toch best goed mee. Als je rekent de tijd en materiaal dat hij moet rekenen. Veel zal de man er niet aan verdienen.

Arjan1985

Forumguru
Wat kost het als je zelf het materiaal koopt? Ik zou het zelf proberen. Gril demonteren en middagje prutsen met de wrap en de föhn. Moet te doen zijn. Of ik onderschat het zwaar.

leon-cupra

Forumguru
Denk dat je het onderschat. Heb zo twee keer gewoon een beschermstrip op een bumper willen wrappen … is dan nog mooi vlak maar dat lukt niet van de eerste keer perfect. Dus laat staan de moeilijke vormen van een grill.(ben ook niet van de handigste :arghh:). Voor 80€ zou ik er zelf niet aan beginnen.

Eens, ik heb gekeken op YouTube, dat vergt echt wel wat ervaring en handigheid. Ik zou het zelf in ieder geval niet aandurven/ willen gezien het waarschijnlijk hoge frustratieniveau wat het gaat opleveren :)

1983jeroen

Forumguru
De grill van een O3 gaat heel moeilijk los, anders had ik hem sowieso vervangen voor een zwarte.

Zelf wrappen heb ik aan gedacht. Zal best lukken, maar dan moet ik extra veel folie kopen voor als het mis gaat

Bovenaan Onderaan