Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is wat te ver uit de richting.
Heb nu een prijsaanvraag gedaan bij een bedrijf in de buurt van Den Bosch.
Op de website staat vanaf 60 euro voor de grille
Nog niet zolang terug gebruikte we onderstaand product om onderdelen een andere kleur te geven.
En beviel het niet dan was het ook weer te verwijderen......
Wat kost het als je zelf het materiaal koopt? Ik zou het zelf proberen. Gril demonteren en middagje prutsen met de wrap en de föhn. Moet te doen zijn. Of ik onderschat het zwaar.
Denk dat je het onderschat. Heb zo twee keer gewoon een beschermstrip op een bumper willen wrappen … is dan nog mooi vlak maar dat lukt niet van de eerste keer perfect. Dus laat staan de moeilijke vormen van een grill.(ben ook niet van de handigste ). Voor 80€ zou ik er zelf niet aan beginnen.
Eens, ik heb gekeken op YouTube, dat vergt echt wel wat ervaring en handigheid. Ik zou het zelf in ieder geval niet aandurven/ willen gezien het waarschijnlijk hoge frustratieniveau wat het gaat opleveren
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.