GeeVeeDeeVee’s Audi A3

GeeVeeDeeVee

Senior Member
Ik ga het polijsten fijn laten doen door een collega van mij, scheelt dat hij het in deze maanden ook in z’n t-shirt kan doen :)
Als het één keer goed is gegaan, ga ik het zelf eens in de zoveel tijd proberen bij te houden (wél in de zomer).

Uiteraard, meer foto’s volgen ;)

• Leuk
Waarderingen: EdK

GeeVeeDeeVee

Senior Member
Gisteravond de nieuwe velgen gemonteerd;

1738137192760.jpeg
1738137208420.jpeg
1738137217837.jpeg

Naafdoppen en wielboutdopjes komen morgen binnen. Dat werkt het wat mooier af dan dit.
Ik zal, als het zometeen wat lichter is, nog wat extra foto's maken met natuurlijk licht.

Ff wennen wat betreft gevoeligheid qua hobbels en butjes in de weg, welke ik nu meer voel dan voorheen, maar verder geen trillingen of iets.
Eindstand, super blij mee!

Extra foto's volgen vanmiddag.

GeeVeeDeeVee

Senior Member
Ziet er inderdaad prima uit, alleen het grijze vlakje bij het naafgat (welke je ziet op foto 3), vind ik niet heel aesthetically pleasing. Vanavond even goed afspuiten en inspuiten met velgenreiniger.

Ik ben het eens met je mening over dit model A3, thanks! :)

1983jeroen

Forumguru
Ik vind het verschil in comfort met 225/40R18 wel meevallen. Merkte alleen wel dat het zwaarder stuurt.
Kan ook aan het type band liggen wellicht.

18 inch staat sowieso beter, al kan ik zwarte velgen nog steeds niet waarderen. Belangrijkste is dat jij dat wel kan ;)

GeeVeeDeeVee

Senior Member
Ik vind het inderdaad niet oncomfortabel, is puur gewenning. Sturen heb ik nog niet zo op gelet/ is mij nog niet zo opgevallen. Merk wel dat ik meer grip heb in bochten.

Zwart vind ik inderdaad wel dik, zeker gezien de "blacked-out" badges ook. Valt samen in het "thema". Nu nog de achterramen tinten, dan is het plaatje nog wat completer.

hemi24

Forumguru
Ziet er goed uit! (Ookal ben ik nooit zo van de geheel zwarte velgen…)
Nu hopen dat de Potenza’s achter niet gaan cuppen.

Arjan1985

Forumguru
Ik zag idd turenza staan toen ik inzoomde op je nieuwe velgen :D zo rijden er best veel op Bridgestone trouwens met dat inzoomen op de velgen foto’s.
Af en toe wisselen. Voor naar achter, achter naar voren. Is wel eea over geschreven op het forum over het cuppen.
En als de tijd rijp is gewoon nieuwe banden erop knallen en eens een ander merk proberen.
Je velgen staan wel dik trouwens. Mooie combinatie.

JeSko

Forumguru
Mooi hoor, ik weet niet goed of het dit topic was waarin gezegd werd om de grill en inserts in de bumper zwart te wrappen, of een ander? Maar als het hier was, zou ik het lekker laten zoals het nu is. Erg stoer zo met al het zwart, maar het randje rond de grill en de mat/satijnen inserts zou ik zo laten, geeft de auto wat balans en zorgt ervoor dat de lijnen zichtbaar blijven. Ramen blinderen kan hij nog hebben, dat maakt het af. Mooie wagen.

GeeVeeDeeVee

Senior Member
Mooi hoor, ik weet niet goed of het dit topic was waarin gezegd werd om de grill en inserts in de bumper zwart te wrappen, of een ander? Maar als het hier was, zou ik het lekker laten zoals het nu is. Erg stoer zo met al het zwart, maar het randje rond de grill en de mat/satijnen inserts zou ik zo laten, geeft de auto wat balans en zorgt ervoor dat de lijnen zichtbaar blijven. Ramen blinderen kan hij nog hebben, dat maakt het af. Mooie wagen.
Dat was inderdaad dit topic :)
Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik moet zeggen dat het nu, door de andere velgen, minder storend is dan daarvoor.
Wellicht dat ik daar later nog op terug kom, maar voor nu is dit dik.

PS. Zit misschien nog wel te twijfelen of het aan de voorkant niet dikker is om het chrome-logo weer terug te plaatsen.

Bovenaan Onderaan