geplande levertijd

TL@

Forumguru
Ik heb mijn Octavia 2 HB Attractive Bussiness 1.9TDI besteld op 11 januari, geplande levertijd week 14 ...... prflllll, nog even in een Astra doorploeteren.... maar dan!!! :rockon:

Ik heb geluk gehad. Ik heb mijn Astra al mogen inleveren en heb nu een Passat als voorloper.
Ik was die Astra zo strontbeu. Ik vond het echt een schijtauto. Ik heb dat ding 3 jaar en 130.000km gehaat. Mijn rug doet zeer als ik eraan denk.

Het enige goede aan dat ding was dat je kon verhuizen zonder vrachtwagen, zoveel kon erin.

En misschien dat je met 100km/u over een vluchtheuvel kon :489:

reeseend

Forumguru
Haha, die opel kadetts van tegenwoordig hebben nog steeds schijt stoelen. Daarom heb ik altijd een Ass Autostoel erin gehad. Daar krijg je echt geen pijn in je rug van. In de Octavia 2 zitten tenminste goede stoelen. Mocht iemand nog een Ass stoel zoeken voor weinig > ik heb er nog 1tje staan :)

pufpuf8

Nieuw lid
Yihaa :yeah: de dealer belt net op, auto wordt geleverd in week 10 en ik krijg de Navigatie DVD van de dealer erbij...:aangenaam: Deze paste net niet meer in mijn leasebudget en zou ik prive aanschaffen, nu dus een kadootje van de dealer.
Ik zal een mooi afscheidsritueel verzinnen voor de kadett:D

redfoxert

Senior Member
Yihaa :yeah: de dealer belt net op, auto wordt geleverd in week 10 en ik krijg de Navigatie DVD van de dealer erbij...:aangenaam: Deze paste net niet meer in mijn leasebudget en zou ik prive aanschaffen, nu dus een kadootje van de dealer.
Ik zal een mooi afscheidsritueel verzinnen voor de kadett:D

Enkeltje kanaal ? :tongue:

pufpuf8

Nieuw lid
Ik weet niet of de leasemaatschappij dat heel tof vind, maar het is een optie..... kan me niet voorstellen dat ik er een ander heel blij mee kan maken....

JeeWee

Actief lid
Tja, ik heb de leasemaatschappij ooit gemeld dat als zij het vertikten om nieuwe bandjes na 80.000 km goed te keuren voor mijn Pecheot ik er erg veel voor voelde om die auto brandend bij hen door de gevel te rijden. Willen ze m terug, krijgen ze m terug, was het wéér niet goed ;)

!Škoda!

Actief lid
Tja, ik heb de leasemaatschappij ooit gemeld dat als zij het vertikten om nieuwe bandjes na 80.000 km goed te keuren voor mijn Pecheot ik er erg veel voor voelde om die auto brandend bij hen door de gevel te rijden. Willen ze m terug, krijgen ze m terug, was het wéér niet goed ;)
Full operational lease?
Gewoon laten staan: onveilige banden. Als ze dan nog niet reageren, contract ontbinden wegens contractbreuk (ze zijn verplicht om de auto goed en veilig onderhoud te geven)

JeeWee

Actief lid
Ik geloof dat dat uiteindelijk ook het argument van mijn fleetmanager was dat ze overstag deed gaan. Het schijnt een vast 'spelletje' van hun te zijn: niks doen, uitstellen en kosten zoveel mogelijk doorbelasten. Ik ben blij dat ik nog maar één week in die auto hoef te rijden. En dan ook nog mogen overstappen naar zo'n fijne, comfortabele, grote en royale Skoda. Het leven kan toch heel mooi zijn ;)

Dannyvd

Nieuw lid
Dat hangt ervan af. Die van mij wordt volgens de dealer over een week bij hun geleverd en omdat ik geen gekke dingen had (zoals lpg,trekhaak enz..) kon ik met twee weken wel een telefoontje van hun verwachte zeide ze :yeah:.
Dus het zal ervan afhangen wat voor dingen ze er nog aan moeten doen.

pufpuf8

Nieuw lid
Yeah!! net gebeld door de dealer:623:...... volgende week vrijdag mag ik mijn Octavia in mijn armen sluiten..... 11 januari besteld, 29 februari ophalen.... dat is slechts 6 weken levertijd, netjes !!
Het feest en het rijden kan beginnen!!! :489::489:

Sosh

Lid
Vandaag ook maar even met de dealer gebeld over de te verwachten levertijd.

Waarschijnlijk wordt mijn O2 in week 10 geleverd. Hopelijk gaat dat lukken...

Na uitermate vervelende vertragingstactieken van de leasemaatschappij is eindelijk deze week de bestelling bij de dealer afgegeven nadat vele malen is gebeld door zowel de dealer als onze fleetmanager binnen het bedrijf (de laatste onder dreiging dat wij zo geen zaken doen). De dealer wist te melden dat een auto in deze week besteld bij Skoda gepland staat voor productie in week 13. Dan week ik waar ik zo ongeveer aan toe ben terwijl ik feitelijk al in 'mijn' Skoda had kunnen rijden omdat wij begin januari al het contract hadden ondertekend en verstuurd.... de brochure is inmiddels al versleten :-)

courage

Nieuw lid
Tja Kilometervreter. Weet niet om welke leasemy het gaat maar ik had hetzelfde probleem. En omdat die uitvoering zoals ik hem precies wilde al bij de dealer stond zou hij dus snel geleverd kunnen worden....als ik Donderdag mijn beauty mag ophalen heeft het 6 weken geduurd....

Ach het is het wachten wel waard. Gelukkig had ik een pdf van de folder dus iedere keer als ie uitelkaar viel....gewoon ff een nieuwe printen op de zaak:laugh: Wel jammer dat er geen pdf's van de owner manuals te vinden zijn....had de tijd nog sneller gegaan.

Ik denk dat het alles bij elkaar het voor mij 12-14 weken gaat duren. En in die tussentijd maar verdienen aan de voorloopauto, een sullige Astra zonder enig comfort, die waarschijnlijk ook nog schade heeft gehad.

pufpuf8

Nieuw lid
Nog één nachtje slapen en dan mag ik 'm morgenmiddag om 12 uur ophalen :smirk: ...........De DVD's met MP3's liggen al klaar :680: ....dus ja, dan moet ik morgen wel kilometers maken om de muziek te kopieeren naar de harde schijf..... Ik kan niet wachten:489:

Bovenaan Onderaan