Ik zou ze niet kopieren.Nog één nachtje slapen en dan mag ik 'm morgenmiddag om 12 uur ophalen :smirk: ...........De DVD's met MP3's liggen al klaar :680: ....dus ja, dan moet ik morgen wel kilometers maken om de muziek te kopieeren naar de harde schijf..... Ik kan niet wachten:489:
Dealer die z'n huiswerk niet goed doet (of te weinig O2's verkoopt...:2133. Lees dit draadje door en je weet beter. De mijne is in week 5 besteld en al 2 weken geleden kon de dealer in z'n systeem zien dat hij in week 10 geproduceerd wordt. En dat staat los van opties, want ik krijg hill hold control, bluetooth, verwarmde voorstoelen en ruitenwisser achter.een week of 10-12 (standaardzin????)
Bij mij was de keuze 1.9 met DSG of 2.0 zonder. Het verschil tussen beide is ruim € 40,= per maand bij lease 40.000 per jaar/48 maanden. Dat was teveel om voor 2.0 DSG te gaan, want ik moet al aardig bijbetalen. En aan 2.0 heb je op zich niets, de 1.9 rijdt vlot genoeg. Hij zou alleen een meerwaarde voor het caravantrekken hebben, maar met de 1.9 kom ik ook overal, en van de DSG heb ik het hele jaar plezier. Om bij het onderwerp te blijven: Volgende week produktie; ik hoop vroeg in de week, dan heb ik hem wellicht de week daarna!
Toch is de 1.9 ook met het oog op de toekomst geen slechte keuze. Gebruiksklasse B in plaats van ik geloof D voor de 2.0. Mocht de overheid de bijtelling gaan baseren op gebruiksklasse (niet ondenkelijk) dan zit je beter met de 1.9. Dat is samen met het aanzienlijke prijsverschil in de lease voor mij een belangrijke reden om de 2.0 voorlopig maar even niet in beschouwing te nemen.Als ik kon, had ik toch de 2.0 besteld hoor. Jammer genoeg was dat niet mogelijk bij ons. De 1.9 is geen stakker maar een 2.0 is beter :crazy:
Er zijn verschillende dingen waar je nooit genoeg van kunt hebben in je leven. Sex, geld,...en vermogen:1761:
Toch is de 1.9 ook met het oog op de toekomst geen slechte keuze. Gebruiksklasse B in plaats van ik geloof D voor de 2.0.
Toch is de 1.9 ook met het oog op de toekomst geen slechte keuze. Gebruiksklasse B in plaats van ik geloof D voor de 2.0. !
Volgens de prijslijst van Skoda zelf C - verkeerd onthouden van mijn kant. Klopt ook met het lijstje hierboven, Skoda levert immers geen 100KW 2 liter. Waar die 100 KW versie vandaan komt???Zie het brandstverbruiksboekje 2008, pagina 147: de 2.0D 100KW met handbak is B.
http://bestel.postbus51.nl/content/pdf/11BR2007G525-2008117-111126.pdf
1.9 D 77 KW H5 135 24 H5 5,1 19,6 135 B
1.9 D 77 KW A6 156 24 A6 5,9 16,9 156 D
1.9 D 77 KW H5 130 24 H5 4,9 20,4 130 B
1.9 D 77 KW A6 161 24 A6 6,1 16,4 161 D
2.0 D 100 KW H6 140 24 H6 5,3 18,9 140 B
2.0 D 100 KW A6 158 24 A6 6 16,7 158 D
2.0 D 103 KW H6 150 24 H6 5,7 17,5 150 C
2.0 D 103 KW A6 156 24 A6 5,9 16,9 156 D
2.0 D 103 KW H6 145 24 H6 5,5 18,2 145 C
2.0 D 103 KW A6 158 24 A6 6 16,7 158 D
2.0 D 125 KW H6 151 24 H6 5,7 17,5 151 C
De 100 kW (136 pk) wordt naar mijn weten alleen in België geleverd i.v.m. de daar geldende belastingen.
De 100 kW (136 pk) wordt naar mijn weten alleen in België geleverd i.v.m. de daar geldende belastingen.
Wat doet hij dan in het Nederlandse brandstofverbruiksboekje? Wellicht op speciale bestelling wel leverbaar?
Da's simpel: Nederland is al enige tijd geannexeerd door het Bourgondische Vlaanderen!
Nee, even serieus. Zou het niet kunnen dat er voor gekozen wordt om voor het -vrij kleine- nederlandstalige gebied één verbruiksboekje te voorzien?
Om weer even terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp...vraagje; ik heb onlangs een octavia II (HB, 1.9TDI zwart attractive bussiness edition) besteld (lease) die gepland staat voor wk4. wat is jullie ervaring hoeveel weken er daarna nog overheen gaan voor ik ' m kan gaan rijden? (rijklaar maken, kenteken aanvraag ed)