Gedoe valt wel mee, enig nadeel van het importeren van een tweedehands auto uit Dld is dat daar niet zoiets bestaat als een NAP, en dat er (volgens schattingen in autobladen) met ongeveer de helft van de tellers geknoeid is.Lijkt me ook heel gedoe importeren.
Ik rijd een 1.8 TSI uit 2009 met een nieuwe motor en turbo, sinds gisteren onderhanden genomen door de mannen van Vagtechniek en nu een slordige 246 pk en 385 nm.rij je een 2.0 tfsi ? uit welk bouwjaar?
1.8 heeft standaard gewoon twee pijpjes direct naast elkaar, en volgens mij de 2.0 ook (maar dat weet ik niet zeker). De 3.6 heeft zeker 4 pijpen, maar ook daarop kun je gewoon een trekhaak monteren.Ik zie ook 1.8 en 2.0 met 4 uitlaatpijpen, kan ik hier dan wel nog een trekhaak laten monteren?
Zo, dat is niet mis. Heb je al een mooie uitdraai in het daarvoor bestemde topic geplaatst?Ik rijd een 1.8 TSI uit 2009 met een nieuwe motor en turbo, sinds gisteren onderhanden genomen door de mannen van Vagtechniek en nu een slordige 246 pk en 385 nm.
Als het goed is wel en anders staat hij zowiezo bij mijn autoZo, dat is niet mis. Heb je al een mooie uitdraai in het daarvoor bestemde topic geplaatst?
Alleen de 2.0 en 3.6 hebben dit af fabriek, optioneel niet bestelbaar via dealer.zie meerdere 1.8 en 2.0 met 4 uitlaatpijpen te koop staan hoor...., optie bij aanschaf?