(open deur modus
) Zal inderdaad niet meevallen. Het gros is met ex lease een diesel, dus dat is het grootste aanbod. Daarbij denk ik dat een pano dak niet de meest gekozen optie is. Trekhaak is aftermarket dan makkelijker te realiseren als een panodak.
Dan nog de problemen die ik lees met de 1.8tsi's welke ik ergens las voornamelijk in 2010 zijn voorgekomen (weet ook niet of dat zo is) en de problemen die ik lees met de dsg, zou ik voor een bezoekje aan de dsg dokter ook nog een stukje budget vrijmaken. Hetgeen je budget misschien nog verder onder druk zet.
Daarbij ben je als je het model toch gevonden hebt ook aangewezen op dat model. Ik vind het altijd wel lekker om wat te kiezen/vergelijken te hebben.
Ik benijd je niet om je zoektocht, en als je daadwerkelijk het geduld hebt om te wachten totdat het model voorbij komt: respect (geduld is nooit een van mijn kwaliteiten geweest
)
En omdat je op zoek bent naar een uniek model moet je je ook afvragen of als iemand een (misschien wel de gouden) tip heeft of je dan wil dat je deze via het openbaar forum waar wel meer geïnteresseerde in een auto rondlezen
aan je kenbaar worden gemaakt?
Het kan potentieel voor kapers op de kust zorgen die je liever kwijt dan rijk bent.