Goede occasiondealers voor een superb II ?

Noord26

Forumguru
Als aspirant koper is het ook stukken makelijker onderhandelen als je de minpunt(jes) hebt gevonden van de auto. Al zijn die soms ver te zoeken. Maar steenslag of krasjes zijn altijd te vinden, 2e hands. ;)

ik zoek:

skoda suberb 2 station.
bjr vanaf 2010
panorama dak
trekhaak
rond de ton aan km
benzine
budget max 18.000

maar valt niet mee om dit te vinden voor dit bugdet.

Havana

Forumguru
Trekhaak moet je geen dealbreaker van maken, die zet je er voor een 475 euro zo onder bij de trekhaakboer. Sterker nog, zonder trekhaak is de koppeling waarschijnlijk in betere conditie.

Er voldoet er ééntje min of meer aan je eisen, wel 500 euro te duur en geen trekhaak maar dat kan ook onderhandelingsruimte zijn.

http://www.autowereld.nl/skoda/superb-combi/1-8-tsi-elegance-business-line-9363074/details.html

Via Autoscout vond ik deze nog

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=260549103

Is dit niks dan heb je twee opties: je budget verhogen of de eis panoramisch dak laten vallen.

Laatst bewerkt:
@havana1982 bedankt voor het meedenken.

tot deze conclusie ben ik ook gekomen. Budget verhogen ga ik niet doen denk ik. Opendak zou ik ook zonder kunnen.

echter wil echt een dag automaat. De 2 door je gevonden auto's zijn mooi maar met handbak uitgevoerd.

SVincent

Actief lid
(open deur modus:thumbsdown:) Zal inderdaad niet meevallen. Het gros is met ex lease een diesel, dus dat is het grootste aanbod. Daarbij denk ik dat een pano dak niet de meest gekozen optie is. Trekhaak is aftermarket dan makkelijker te realiseren als een panodak.

Dan nog de problemen die ik lees met de 1.8tsi's welke ik ergens las voornamelijk in 2010 zijn voorgekomen (weet ook niet of dat zo is) en de problemen die ik lees met de dsg, zou ik voor een bezoekje aan de dsg dokter ook nog een stukje budget vrijmaken. Hetgeen je budget misschien nog verder onder druk zet.:pieker:

Daarbij ben je als je het model toch gevonden hebt ook aangewezen op dat model. Ik vind het altijd wel lekker om wat te kiezen/vergelijken te hebben.

Ik benijd je niet om je zoektocht, en als je daadwerkelijk het geduld hebt om te wachten totdat het model voorbij komt: respect (geduld is nooit een van mijn kwaliteiten geweest :D)

En omdat je op zoek bent naar een uniek model moet je je ook afvragen of als iemand een (misschien wel de gouden) tip heeft of je dan wil dat je deze via het openbaar forum waar wel meer geïnteresseerde in een auto rondlezen:lezen: aan je kenbaar worden gemaakt?:pieker: Het kan potentieel voor kapers op de kust zorgen die je liever kwijt dan rijk bent.

SVincent

Actief lid
Ik hoop voor je dat we dan snel foto's te zien krijgen!!

En houd vol, ik heb hem nu een aantal dagen....het is de moeite waard!!

Zijn dezelfde problemen (olieverbruik / ketiingspanners / distributieketting) met de 1.8 tsi ook van toepassing op de 2.0 tsi uit 2010?

Iemand die dat weet?

Laatst bewerkt:

Falcon

Donateur
Is import in dit geval een optie? Gezien het budget en meer keuze waarschijnlijk.

Ik heb hier 0 ervaring mee, maar hoor daar wel goede verhalen over.

staan wel leuke superb's in duitsland ja, ga is bij andere importbedrijven prijsopvragen wat zoiets kost.

Beetje lastig alleen wie je kunt vertrouwen met zoiets.

Octavia32

Forumguru
staan wel leuke superb's in duitsland ja, ga is bij andere importbedrijven prijsopvragen wat zoiets kost.

Beetje lastig alleen wie je kunt vertrouwen met zoiets.
Waar kom je vandaan welke plaats. Want ik weet dat mijn dealer in Halle dit al een keer eerder gedaan heeft voor een klant.
Ik zou gewoon eens bellen met Vruggink en vragen naar de verkoop afdeling.

Bovenaan Onderaan