Is het ook nog van belang wat je eventuele partner van het rijden in de Superb vindt?
Niet iedereen is gesteld op zo'n vliegdekschip... dus misschien beter eerst checken?
Oeps.
Je hebt gelijk. De Active heeft mindere stoelen, Style heeft zelfde als Ambition.
Verwarrend hoor, bij andere modellen is er verschil tussen Ambition en Style.
Zes pagina's nodig om de keuze te maken die direct al duidelijk was
Zes pagina's nodig om de keuze te maken die direct al duidelijk was
Toen de Octavia ook nog voorbij dreigde te komen, was ik bang dat we richting 10 a 12 pagina’s zouden gaan...
Wat een plaatje dit!Van harte gefeliciteerd met je nieuwe ride
@Canon-Eye , tot ze een "vliegdekschip" gewoon zijn.
Mijn vrouw ging van een corsa naar fabia combi naar octavia combi naar nu superb combi.
Een grotere wagen was nooooooit nodig voor haar. Voor we de mazda hadden gekocht, eens voorgesteld om haar wagen terug te verkleinen omdat kinderen nu al iets groter worden en dus de rommel van buggy ed niet meer mee moest .... heb net niet op de bank moeten slapen
De superb was er toen nog niet. Het zou iets krapper geweest zijn in de O3 RS (of de 1.2)Heb jij ff geluk dat er achterin de Superb genoeg ruimte is om een tukkie te doen, anders was het toch de bank in de huiskamer geworden.
@SkodaNoob
Van harte met de nieuwe auto. Het was toch wel een hele bevalling. Mooie uitvoering. Kleur (of eigenlijk, het gebrek hieraan) zou niet mijn keuze zijn geweest, maar smaken verschillen. Veel plezier en veilige kilometers ermee!