Ik bedoel dat een standaard stuk software net als een box werkt, niet aangepast op je auto en ivm dsg helemaal niet slim, vanwege de noodzaak tot aanpassingen om alles heel te houden. TVS is geen voorstander van een box en ik na enig onderzoek ook niet.
OK, weer wat geleerd. Maar waarom dan rijdend en niet op de bank, dat lijkt me minder moeite dan rijdend loggen. Ik dacht altijd dat er een standaard programma werd geladen en dat rijdend werd gekeken of e.e.a. geen gekke dingen gaf, niet dat er nog afgesteld werd.Sorry, maar dit is echt lariekoek
Standaard OBD tuning is op geen enkele wijze vergelijkbaar met een powerbox Wordt wel degelijk aangepast op de auto, alleen tijdens een rijdende log en niet op de rollenbank.
Tuning op maat haalt alleen in de meeste gevallen enkele pk's of Nm's meer uit het blok, maar is vooral om kleine dipjes die je niet voelt maar die wel op het vermogensrapport zichtbaar zijn weg te poetsen. Niet meer en niet minder.
Dat doen ze ook niet als tijdens de rijdende log geen rare waardes te zien zijn. Anders gaat die weer naar binnen en opnieuw afstellen.OK, weer wat geleerd. Maar waarom dan rijdend en niet op de bank, dat lijkt me minder moeite dan rijdend loggen. Ik dacht altijd dat er een standaard programma werd geladen en dat rijdend werd gekeken of e.e.a. geen gekke dingen gaf, niet dat er nog afgesteld werd.
Ik mis bj <2004...
Betekent dat deze bouwjaren niet meedoen in deze actie? Of geldt de korting misschien van de categorie bj 2004 t/m 2008?
Ah mooi, ik wil eigenlijk volgende week donderdag al gaan. Hoop dat de PM snel komt.
Ja - precies dieuitzonderingen daargelaten uiteraard (1.8t bijvoorbeeld
Vraag staat al uit hoorJa - precies die
Maar ik had me ook helemaal niet opgegeven en ben er ook nog niet helemaal over uit of ik mee wil doen.
Dus spaar je de energie maar voor het navragen @Corné de Kluijver
Momenteel van 8 deelnemers de gegevens mogen ontvangen
Ook als je wilt wachten tot na een beurt of tot na afloop garantie of eender wat..., graag wél de afspraak inplannen aub!
De planning bij TVS staat altijd overvol namelijk! Wil je annuleren, zeg dan netjes af aub!!
TIP!! Plan je afspraak 1e werk, ik meen dat dat om 9.00 0f 9.30 is. Neem een lunchpakketje mee voor als het tegen zit
De koffie is er gratis evenals de koek Er is een wachtruimte waar je eventueel met je laptop kan werken.