GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Haha nou ik ben de eerste aan de beurt. Volgende week donderdag om 09:30 . Keep you guys posted hoe het gegaan is.

De Rapid wordt iets gekieteld met dsg aanpassing.

Dan hoop ik voor je dat ik het lijstje met jouw gegevens er op tegen die tijd al doorgestuurd heb...
Zonder dat lijstje geen korting namekijk :tongue:

CDK

Forumguru
En de ervaringen zijn goed daar? Scheelt wel 300 euro TOV wat ik eerst wilde doen.

Dat scheelt erg veel :pieker:
Zelf was ik erg tevreden en zoals ik hier lees anderen met mij.
Er zullen incidenteel bij alle tuners ook wel eens mensen ontevreden zijn, maar dan gaat het er om hoe het opgelost wordt.
Succes met het maken van je keuze, 't valt niet mee geloof ik hè? ;)

Fmoon

Forumguru
Haha, de keuze is gemaakt hoor. Echter is a.s vrijdag als bezet bij JD (is mijn eigen schuld) dus moet dan toch nog even geduld hebben. Als ik dan deze prijzen zie denk ik.. tja scheelt 1/3. Als de service goed is.. en daarbij hebben ze aardige kennis op het gebied van DSG geloof ik.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Fmoon

Forumguru
Ja en die wil ik ook geoptimaliseerd hebben. Dus dat heeft wel een streepje voor. Ik meen in het verleden wat commentaar te hebben gelezen waardoor ik eigenlijk niet meer keek naar TVS. Maar als ik de amino hier zie dat begint te belangstelling toch wat groter te worden.

• Leuk
Waarderingen: CDK

0ri0n88

Forumguru
@Fmoon ervaringen zijn bij beide tuners ruim voldoende. Op DSG gebied zou ik altijd voor TVS kiezen. Service en kwaliteit zo ik bij TVS zelf heb mee gemaakt omtrent vervangen van de koppeling en het aanpassen van motor en dsg software ben ik erg tevreden over. Voor 300 minder zou ik het wel weten...
Niks ten nadele van JD overigens, maar geld is geld zou ik denken.
Edit: zoals meer zullen zeggen als je het laat aanpassen, dan motor en DSG op hetzelfde adres doen.

Handige Harry

Forumguru
Ik woon vlak in de buurt en ben net dus even langs gereden om Rico de hand te schudden.

Mijn Rapid van 2013 met een 1.2tsi met 86pk zou uitkomen op een mooie 130pk. Ben alleen vergeten te vragen wat het aantal NM gaan doen Maar dat zou gaan dacht ik uit eerdere berichten te lezen naar de 230NM?!?!

Er wordt wel verwacht dat je daarna 98 gaat tanken inplaats van 95.
Misschien dat veel mensen dat al wel doen, maar dacht meld het wel even.

CDK

Forumguru
Hoe geef ik me op? :cool:

Op ja klikken in de pol, daarna stuur ik je een pm, met 2 vragen :)
Ik wil overigens geen zieltjes van een andere geloofsstroming winnen hoor!!
Heb er zelf geen voordeel aan en die groupbuy gaat met het huidige aantal deelnemers toch al door :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan