GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fmoon

Forumguru
Ik ga er inhoudelijk niet op in, heeft geen nut verder. Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen! Ik hoop mijne snel te kunnen delen, maar dat doe ik weer in een ander topic :-)

HarrieSkoda

Forumguru
Ik ga er inhoudelijk niet op in, heeft geen nut verder. Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen! Ik hoop mijne snel te kunnen delen, maar dat doe ik weer in een ander topic :-)

Jammer dat je je vraag niet wilt delen, had dan helemaal niets gezegd, want nu maak je iedereen nieuwsgierig/wantrouwend..

Iedereen wil nu weten wat er aan de hand is.. Logisch toch?

stupid.gif

Nah.

• Leuk
Waarderingen: CDK

B.Stuurder

Forumguru
Hiermee creëer je ongefundeerde aannames en plant je het zaad van de twijfel. Dat is niet eerlijk.
Wat het ook is, niks zeggen is minstens even schadelijk, zo niet nog meer. Nu gaan mensen allerlei spookbeelden creëeren, omdat ze onzeker worden of ze hun dure wagen daar wel willen brengen, want het lijkt of er iets mis is met TVS zo.

Zeg dan niks inderdaad, of deel het alleen in een PB met Corné, die moeite heeft gedaan om dit te organiseren. Hiermee ondermijn je namelijk ook nog zijn inspanningen @Fmoon
Je bent natuurlijk vrij in je keuze, maar ik denk dat er wel (ongeschreven) regels zijn.

Mocht het echt een dringende zaak zijn, dan mag je dat de mensen ook niet onthouden. Ik kan me dat niet voorstellen, ik ben bij TVS geweest en zag daar bevlogen en ervaren mensen aan het werk. Het is me te duur (mijn persoonlijke mening en geen waarde oordeel!) maar anders zou ik mijn wagen er zo durven brengen. En ik doe uitputtend onderzoek voordat ik enig risico neem.

CDK

Forumguru
@B.Stuurder, zelf ben ik echt kritisch in dit soort zaken. Ben altijd perfect geholpen bij TVS en ze hebben me topwerk geleverd. Veel leden hebben de afgelopen jaren met meets en groupbuy's hun motor laten tunen en / of dsg aan laten passen, allemaal naar tevredenheid. Dus ik lig niet wakker van zo'n spookpost. Als ik er niet voor de volle 100% achter zou staan had ik het niet georganiseerd ;)

Ik zal een voorbeeld van hun werk bijvoegen, mijn auto getuned bij TVS en op de bank bij JD (om de haters het zwijgen op te leggen :deuk: )

IMG_0658.jpg

TurboT

Forumguru
@B.Stuurder, zelf ben ik echt kritisch in dit soort zaken. Ben altijd perfect geholpen bij TVS en ze hebben me topwerk geleverd. Veel leden hebben de afgelopen jaren met meets en groupbuy's hun motor laten tunen en / of dsg aan laten passen, allemaal naar tevredenheid. Dus ik lig niet wakker van zo'n spookpost. Als ik er niet voor de volle 100% achter zou staan had ik het niet georganiseerd ;)

Ik zal een voorbeeld van hun werk bijvoegen, mijn auto getuned bij TVS en op de bank bij JD (om de haters het zwijgen op te leggen :deuk: )

Bekijk bijlage 58255

Pfffff wat een pauper waardes @Corné de Kluijver. :D

Mijn 1.2 tsi gaat na TVS kuurtje nog dikker eroverheen:maakmegek:.

Laatst bewerkt:

turboturbo

Forumguru
Daar had ik je toch antwoord op gegeven?
Excuus, heb ik óf niet goed gelezen óf niet goed begrepen.... De korting was me duidelijk maar wist niet of ik dan voor prijzentabel 2004 en ouder in aanmerking kwam of een ander (ja lager ;)) tarief.
Rico bevestigde over de mail dat die prijs tabel geldt.

Evengoed een verdraaide scherpe aanbieding!

Fmoon

Forumguru
Nou nou zo erg is het allemaal niet. Het ging me meer over de toonaarden van het bericht. Stonden velen uitroeptekens in, een artikel meegestuurd en een andere aanbieding dan die hier via het Forum loopt (meteen 550nm!!!).

Dat komt bij mij gewoon "moeilijk" over. Over de top doen. Lees: Over enthousiast

Dit heeft helemaal niks met een andere tuner te maken, ik geef een oordeel aan een reactie die ik krijg die ik niet had verwacht.

Het schrikt mij af als ik zoiets lees, wat natuurlijk helemaal niks afdoet van de kwaliteit van TVS. Dat wilde ik enkel delen.

Fmoon

Forumguru
Gokje?
Vraag: Bij tuner X zeggen dit en dat en zus en zo... en ze zeggen dat ze de beste zijn (en je hoort dit dagelijks en je hebt het toch al te druk)
Antwoord: Lekker naar tuner X gaan dan!
Zoiets? :pieker::D (ik had het zelf gezegd kunnen hebben) :deuk:

Totale mispeer. Stelde gewoon een vraag of ik de actie kan combineren met een DSG oliewissel. Helaas was daar trouwens geen tijd voor.

Ik heb totaal geen kwade voet erover. Meld alleen dat ik niet mijn keuze hierop laat vallen op gevoel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan