HarrieSkoda
Forumguru
Ik heb ook even een vraag gesteld per mail en ben wat minder enthousiast na de reactie. Ik heb dan ook nog niet op JA of NEE geklikt.
What's the matter?
Ik heb ook even een vraag gesteld per mail en ben wat minder enthousiast na de reactie. Ik heb dan ook nog niet op JA of NEE geklikt.
What's the matter?
Ik ga er inhoudelijk niet op in, heeft geen nut verder. Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen! Ik hoop mijne snel te kunnen delen, maar dat doe ik weer in een ander topic :-)
Alsnog bedankt.... Ik heb Rico nog even gemaild wat de prijs is, of dat de prijsklasse van 2004 en jonger geldt....@turboturbo, nu definitief
Alsnog bedankt.... Ik heb Rico nog even gemaild wat de prijs is, of dat de prijsklasse van 2004 en jonger geldt....
@B.Stuurder, zelf ben ik echt kritisch in dit soort zaken. Ben altijd perfect geholpen bij TVS en ze hebben me topwerk geleverd. Veel leden hebben de afgelopen jaren met meets en groupbuy's hun motor laten tunen en / of dsg aan laten passen, allemaal naar tevredenheid. Dus ik lig niet wakker van zo'n spookpost. Als ik er niet voor de volle 100% achter zou staan had ik het niet georganiseerd
Ik zal een voorbeeld van hun werk bijvoegen, mijn auto getuned bij TVS en op de bank bij JD (om de haters het zwijgen op te leggen )
Bekijk bijlage 58255
Excuus, heb ik óf niet goed gelezen óf niet goed begrepen.... De korting was me duidelijk maar wist niet of ik dan voor prijzentabel 2004 en ouder in aanmerking kwam of een ander (ja lager ) tarief.Daar had ik je toch antwoord op gegeven?
Gokje?
Vraag: Bij tuner X zeggen dit en dat en zus en zo... en ze zeggen dat ze de beste zijn (en je hoort dit dagelijks en je hebt het toch al te druk)
Antwoord: Lekker naar tuner X gaan dan!
Zoiets? (ik had het zelf gezegd kunnen hebben)