GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Spinal

Forumguru
Mij komt het budget technisch niet uit, alleen kost het me als dat wel het geval is 150euro meer. Dus doe ik het nu :) Persoonlijk heb ik goede ervaringen met TVS, het is een mooi en druk (en daardoor soms wat hectisch) bedrijf

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Zojuist bevestiging 15 ontvangen door 14 van de 17 deelnemers. Ik ga deze lijst maandagochtend doorzetten naar TVS, 3 leden die wel op JA hebben geklikt in de poll hebben nog niet op mijn PM gereageerd.

0ri0n88

Forumguru
Vertel mij wat. Net de koppeling vervangen en motor plus dsg tuning gedaan en dit alles in 1 maand.
Dus voor nu even pas op de plaats en centjes sparen voor de zomervakantie ;)

Spinal

Forumguru
Pffffwat een duiten zeg. Gelukkig kan ik het zo neerlappen Nu wat onderdeeltjes kopen bij superskoda haha.

Wie zegt dat ik dat niet kan neerlappen? Deze maand al veel ander spul gekocht voor oa de Octavia. Dan nu nog eens €350 erbovenop in dezelfde maand. Dat had ik liever een andere keer uitgegeven, alleen kost het me dan €150 extra. Vandaar dat ik het nu doe. Beetje gek om over een paar maanden alsnog mijn auto te laten chippen en dan €499 betalen.

En over dat financieren, ik ken gevallen van jongens die hun brommer/scooter op afbetaling rijden. Ben je nog zo jong en begin je al met 'schulden' En met auto's hetzelfde, een dikke bak willen rijden maar het niet kunnen betalen? De garage/dealer regeld wel wat hoor. Niet mijn keus maar er rijden er zo meer rond dan je denkt

Kempes

Forumguru
Ik kan wel begrijpen dat men dat doet maar t is zo dom..als je doorrekend wat je onder de streep betaald dan beter een paar jaar een iets goedkopere wagen en koop dan daarna van je eigen centen die dikke bak..

Rosinfield

† In Memoriam
Ik kon mijn huidige auto vanwege een actie financieren tegen 0% rente; dat betekende drie jaar lang €180 p/m (inruil inbegrepen). Zou het normaal ook niet doen, maar dit vond ik wel aantrekkelijk

Kempes

Forumguru
Tegen 0% is inderdaad een ander verhaal.. als je je geld ondertussen zou investeren kun je dr zelfs mee verdienen.

TurboT

Forumguru
Natuurlijk wil iedereen met eigen geld dingen betalen zoals auto's en huizen. Maar de gemiddelde consument kijkt naar betaalbare lasten en speelt daar op in.

Ik heb een hekel aan de woeker krediet maatschappijen zoals comfort card en primeline. Je komt op deze manier nooit van je schulden af. Enkel rente betalen ad 18% per jaar ofzo.

paultie

Forumguru
Aangezien mijn blok ook in de VRS te vinden is denk ik dat ik redelijk op de 300pk's 430nm uit zal komen. Dat is een aardige winst. Ben ook erg benieuwd hoe ver de koppeling in de dsg-6 na 50K km is versleten.

Heb ook Rico even een mail gestuurd met nog wat additionele vragen.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan