GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fmoon

Forumguru
Hiermee creëer je ongefundeerde aannames en plant je het zaad van de twijfel. Dat is niet eerlijk.
Wat het ook is, niks zeggen is minstens even schadelijk, zo niet nog meer. Nu gaan mensen allerlei spookbeelden creëeren, omdat ze onzeker worden of ze hun dure wagen daar wel willen brengen, want het lijkt of er iets mis is met TVS zo.

Zeg dan niks inderdaad, of deel het alleen in een PB met Corné, die moeite heeft gedaan om dit te organiseren. Hiermee ondermijn je namelijk ook nog zijn inspanningen @Fmoon
Je bent natuurlijk vrij in je keuze, maar ik denk dat er wel (ongeschreven) regels zijn.

Mocht het echt een dringende zaak zijn, dan mag je dat de mensen ook niet onthouden. Ik kan me dat niet voorstellen, ik ben bij TVS geweest en zag daar bevlogen en ervaren mensen aan het werk. Het is me te duur (mijn persoonlijke mening en geen waarde oordeel!) maar anders zou ik mijn wagen er zo durven brengen. En ik doe uitputtend onderzoek voordat ik enig risico neem.

Nog even een reactie. Niks mis met TVS, bedoel er niks kwaads mee. Het is enkel dat mij persoonlijk het antwoord over de tuning niet bevalt. Dus kies ik voor een andere partij. We stemmen toch ook niet allemaal op dezelfde politieke partij ;)

CDK

Forumguru
@Fmoon, ik heb even nagevraagd en je hebt niet gemaild naar het genoemde adres, hoogstwaarschijnlijk met Ronald, die is inderdaad soms over enthousiast en soms ook wat kort van stof ;)
Maar je bent vrij om te gaan en te staan waar je wil uiteraard. Al zou ik me zelf voor 300,- met alle plezier over een paar uitroeptekens heen zetten hoor :)

LT83

Forumguru
@Fmoon, ik heb even nagevraagd en je hebt niet gemaild naar het genoemde adres, hoogstwaarschijnlijk met Ronald, die is inderdaad soms over enthousiast en soms ook wat kort van stof ;)
Maar je bent vrij om te gaan en te staan waar je wil uiteraard. Al zou ik me zelf voor 300,- met alle plezier over een paar uitroeptekens heen zetten hoor :)

Ik heb een tijdje geleden ook een keer mailcontact met Ronald gehad, was ook te triest voor woorden. Geen antwoorden op mn vragen, nog niet de moeite om een fatsoenlijke zin te schrijven. Zeer teleurstellend....zo dat ben ik ook kwijt ;)

LT83

Forumguru
Nog even een reactie. Niks mis met TVS, bedoel er niks kwaads mee. Het is enkel dat mij persoonlijk het antwoord over de tuning niet bevalt. Dus kies ik voor een andere partij. We stemmen toch ook niet allemaal op dezelfde politieke partij ;)

Eindelijk gekozen ja......definitief...? Eenmaal het rode potlood gebruikt kun je ook niet meer gummen he :tongue:

Fmoon

Forumguru
Ik heb een tijdje geleden ook een keer mailcontact met Ronald gehad, was ook te triest voor woorden. Geen antwoorden op mn vragen, nog niet de moeite om een fatsoenlijke zin te schrijven. Zeer teleurstellend....zo dat ben ik ook kwijt ;)

Ja oké ik wilde het niet zo helder omschrijven, maar deze ervaring kan ik enkel bevestigen.

Taan

Lid
Het is dat mijn auto al getuned is en geen DSG heeft, maar anders...
Of zal ik nog even snel een nieuwe kopen?

B.Stuurder

Forumguru
@B.Stuurder, zelf ben ik echt kritisch in dit soort zaken. Ben altijd perfect geholpen bij TVS en ze hebben me topwerk geleverd. Veel leden hebben de afgelopen jaren met meets en groupbuy's hun motor laten tunen en / of dsg aan laten passen, allemaal naar tevredenheid. Dus ik lig niet wakker van zo'n spookpost. Als ik er niet voor de volle 100% achter zou staan had ik het niet georganiseerd ;)

Ik zal een voorbeeld van hun werk bijvoegen, mijn auto getuned bij TVS en op de bank bij JD (om de haters het zwijgen op te leggen :deuk: )

Bekijk bijlage 58255
Dit is mooi om te zien, naast de curve van een turbomotor. Ik snap wel een beetje waarom ze in Amerika nog superchargers gebruiken.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Handige Harry

Forumguru
Ik ben geen twijfelaar meer. Heb besloten om deze aanbieding aan mij voorbij te laten gaan. Uiteraard ben ik wel erg benieuwd naar de resultaten en ervaringen
Succes iedereen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan