Fmoon
Forumguru
Hiermee creëer je ongefundeerde aannames en plant je het zaad van de twijfel. Dat is niet eerlijk.
Wat het ook is, niks zeggen is minstens even schadelijk, zo niet nog meer. Nu gaan mensen allerlei spookbeelden creëeren, omdat ze onzeker worden of ze hun dure wagen daar wel willen brengen, want het lijkt of er iets mis is met TVS zo.
Zeg dan niks inderdaad, of deel het alleen in een PB met Corné, die moeite heeft gedaan om dit te organiseren. Hiermee ondermijn je namelijk ook nog zijn inspanningen @Fmoon
Je bent natuurlijk vrij in je keuze, maar ik denk dat er wel (ongeschreven) regels zijn.
Mocht het echt een dringende zaak zijn, dan mag je dat de mensen ook niet onthouden. Ik kan me dat niet voorstellen, ik ben bij TVS geweest en zag daar bevlogen en ervaren mensen aan het werk. Het is me te duur (mijn persoonlijke mening en geen waarde oordeel!) maar anders zou ik mijn wagen er zo durven brengen. En ik doe uitputtend onderzoek voordat ik enig risico neem.
Nog even een reactie. Niks mis met TVS, bedoel er niks kwaads mee. Het is enkel dat mij persoonlijk het antwoord over de tuning niet bevalt. Dus kies ik voor een andere partij. We stemmen toch ook niet allemaal op dezelfde politieke partij