Grote kodiaq 2 bestellingen topic

ChrisCross

Nieuw lid
Caravan weegt leeg iets van 1300 volgens mij, max toelaatbaar is 1800. Dus E achter B is al snel nodig (maar die haal je in een ochtendje).
 
Laatst bewerkt:

Michel1978

Nieuw lid
Tja sommige denken er niet aan, maar het inderdaad veel massa, gelukkig heb ik BE zonder massa restrictie. Als de auto inderdaad een Max heeft van 2450 en de caravan 1550( zoals mijn hobby) is het al snel een combi van 4 ton.
 
Voor mij ook een reden om BE te gaan halen inderdaad, anders mag je met de phev niet meer dan 1068 kilo trekken.
Even voor de levertijd, die van mij is op 10 september besteld. Geplande productieweek is aankomende week. Hoop dat dat ook lukt en het qua aflevering ook een beetje meezit, al vermaak ik me nu ook nog prima met de Karoq :giggle:
 

Michel1978

Nieuw lid
Voor mij ook een reden om BE te gaan halen inderdaad, anders mag je met de phev niet meer dan 1068 kilo trekken.
Even voor de levertijd, die van mij is op 10 september besteld. Geplande productieweek is aankomende week. Hoop dat dat ook lukt en het qua aflevering ook een beetje meezit, al vermaak ik me nu ook nog prima met de Karoq :giggle:
Kijk dat is mooi, die van mij is besteld op 26-27 augustus, hoop dat die van mij dan ook volgende week wordt gemaakt, of anders al is gemaakt gezien er 2 weken tussen onze bestellingen zit.
 
Bovenaan Onderaan