Grote kodiaq 2 bestellingen topic

Rijdt sinds 26 september deze kodiag.
3 dagen na gebruik:storing gordel bestuurder.
Nu op vakantie naar zuid Brabant,onderweg lekker gereden op hybride.
Gisteren even naar Tilburg ,na het weg rijden van parkeerterrein diverse meldingen.
Storing aandrijflijn
Storing versnellingsbak.
Storing weer gordel
Houd mijn hart vast voor de toekomst.
Houd jullie op de hoogste
1000015095.jpg
 
Initiële indicatie was half November. Daarna was het week 39 productie en week 43 in NL, maar niet definitief bevestigd. Nu is het definitief bevestigd voor week 44. Beste is wel om je eigen dealer even te vragen hoe en wat.
Ik heb navraag gedaan bij de dealer. Onze kodiaq is geproduceerd en wacht op transport naar NL. verwachte aankomst bij dealer is begin november.
 
@kodiaq phev 2024

Ik rijd de business edition phev sinds 19 september en heb hier geen last van gehad. Hopelijk is het snel verholpen.

Heb alleen een soort fluit toon bij het remmen als ik volledig electrisch rijd en het remmen bij hybride rijden klinkt af en toe ook niet best. Moet nog wel door de PON werkplaats worden teruggebeld. Oh ja en af en toe last van de sensor storing, maar dat is blijkbaar als er wat vocht in de morgen op zit. Voor de rest vind ik het heerlijk rijden en ben ik er echt blij mee. Dus nogmaals, hopelijk wordt het allemaal snel opgelost voor je.
 

Oumi

Nieuw lid
Eind september werd er een nieuwe Skoda Kodiaq plug in hybride besteld voor mij door mijn werkgever. Aangezien het via mijn werkgever gegaan is krijg ik weinig update. Iemand zicht wanneer ik de Kodiaq mag verwachten? Zit de kans erin dat de wagen dit jaar nog geleverd wordt ? Alvast bedankt voor jullie antwoord.
 
Kan dat het nu weer langere levertijden zijn. Toen wij bestelden was het gemiddeld 12/13 weken en het proces ligt nog op schema.
 

Oumi

Nieuw lid
Bedankt voor alle reacties, aan de hand van de reacties ga ik er van uit dat de wagen in januari geleverd zal worden. Met een sprankeltje hoop in december? Ik lees dat de duur ook kan afhangen van transport. Miss helpt het aangezien mijn werkgever ineens 8 kodiaq’s besteld heeft en de kans dus kleiner zal zijn dat ze zullen blijven staan wegens geen volle vrachtwagen? Ik weet niet hoeveel er juist in een vrachtwagen passen
 

jhuijgen

Nieuw lid
Bedankt voor alle reacties, aan de hand van de reacties ga ik er van uit dat de wagen in januari geleverd zal worden. Met een sprankeltje hoop in december? Ik lees dat de duur ook kan afhangen van transport. Miss helpt het aangezien mijn werkgever ineens 8 kodiaq’s besteld heeft en de kans dus kleiner zal zijn dat ze zullen blijven staan wegens geen volle vrachtwagen? Ik weet niet hoeveel er juist in een vrachtwagen passen
Heeft je werkgever de auto's gekocht of geleased? Mijn lease Kodiaq wordt in week 43 geproduceerd en geplande aflevering is week 46, maar de leasemaatschappij heeft een leverstop na week 46. Dus als de aflevering iets vertraagd is, wordt het automatisch week 2 in 2025 helaas.
 

Oumi

Nieuw lid
Neen die worden effectief aangekocht, aangezien we er 6 jaar mee moeten rijden. Dan komt aankoop goedkoper uit dan leasing.
 

Michel1978

Nieuw lid
Heeft je werkgever de auto's gekocht of geleased? Mijn lease Kodiaq wordt in week 43 geproduceerd en geplande aflevering is week 46, maar de leasemaatschappij heeft een leverstop na week 46. Dus als de aflevering iets vertraagd is, wordt het automatisch week 2 in 2025 helaas.
Kijk jij dus ook in week 46, die van mij zou ook week 46 zijn hopen dat het goed gaat. Waar wordt jouw auto geleased die van mij bij Ayvens, hoop toch echt wel dat het inderdaad week 46 wordt
 

jhuijgen

Nieuw lid
Die van mij gaat via Van Mossel. Na 15 november is er een uitleverstop tot het nieuwe jaar. Wordt dus krap. Volgende week productie, dus hoop dat het transport daarna snel gaat, dan komt het allemaal goed!
 
Bovenaan Onderaan