Grote kodiaq 2 bestellingen topic

dreic

Lid
Na bijna 5 jaar met mijn Karoq Sportline Business te hebben gereden, nu tijd voor een Kodiaq. Ik was nog net op tijd om dit laatste showroommodel van de Tour Edition te bestellen, maar mag er tot 3 januari enkel naar kijken ivm uitdienen huidige contract :cautious: . Verder dus ook geen extra opties op deze auto, maar daar kan ik wel mee leven. Twijfel nog wel over het volgende. Bij mijn Karoq had ik merk- en typeaanduiding laten verwijderen (deze waren toen nog chroom ipv zwart) en twijfel nu toch ook wel weer over een kale kont of niet. Wat denken jullie? 1727685042244.jpeg
 

Gershwin

Senior Member
<KNIP>Bij mijn Karoq had ik merk- en typeaanduiding laten verwijderen (deze waren toen nog chroom ipv zwart) en twijfel nu toch ook wel weer over een kale kont of niet. Wat denken jullie? Bekijk bijlage 112921
Laten verwijderen, allebei (KODIAQ en iV). Ik zou op deze kleur de letters SKODA op de achterzijde zwart doen, embleem op de motorkap zwart en de grillomlijsting zwart. Dat zou, vind ik, heel mooi staan.
 

VanRoyal

Forumguru
Inmiddels doorgekregen dat verwachte productieweek 43 is (21 oktober)
Naar aanleiding van jouw post eens geïnformeerd bij mijn dealer of ze ook dat Honeymoon systeem gebruiken. Ik heb hem besteld op 13 september en de dealer meldt net dat hij het systeem heeft geactiveerd (geen idee of ik daar dan nog een mail over krijg ofzo?), dat mijn auto een definitieve productieweek heeft en dat ze verwachten hem begin november te kunnen leveren.
 

MacRembrandt

Forumguru
Laten verwijderen, allebei (KODIAQ en iV). Ik zou op deze kleur de letters SKODA op de achterzijde zwart doen, embleem op de motorkap zwart en de grillomlijsting zwart. Dat zou, vind ik, heel mooi staan.
Ik heb de auto nog niet eens besteld (waarschijnlijk een Business edition) maar heb dit al in mijn winkelmandje bij Kopacek. :giggle:
Alleen de zwarte grill omlijsting hebben ze nog niet. Zijn daar alternatieven voor? (wrap?)
 

Gershwin

Senior Member
Wrappen kan ook, heb ik ook naar gevraagd. Maar toen ik hoorde dat de grillomlijsting van de Sportline beschikbaar was, en deze een paar tientjes duurder was dan een originele grillomlijsting (ik vond wrappen qua prijs dan ook erg tegenvallen), was ik gauw om.
 

Skoda001

Nieuw lid
Zojuist bericht gehad van de dealer. Op 4 september de Sportline Business besteld. De verwachte productiedatum ligt in week 43, de verwachte afleverdatum ligt in week 51. De verwachte aanleverweek is 47, de week waarin de auto in Leusden aankomt. Vanwege drukte is de doorlooptijd daar opgelopen tot 4 weken.
 

A-Kodiaq

Actief lid
Wrappen kan ook, heb ik ook naar gevraagd. Maar toen ik hoorde dat de grillomlijsting van de Sportline beschikbaar was, en deze een paar tientjes duurder was dan een originele grillomlijsting (ik vond wrappen qua prijs dan ook erg tegenvallen), was ik gauw om.
Waar is die grillomlijsting te bestellen? Ik zie het niet op kopacek
 

Gershwin

Senior Member
Waar is die grillomlijsting te bestellen? Ik zie het niet op kopacek
Die heeft de dealer voor mij besteld. Ik denk dat hij direct bij Skoda besteld. Zat bij vertraging op de lijn, ongeveer een week langere levertijd, ivm drukte in de fabriek.
Ze zullen wel veel Sportlines maken op dit moment.
 
Bovenaan Onderaan