Grote kodiaq 2 bestellingen topic

Patron

Senior Member
Verschil productie en levering kan te maken hebben met transport naar NL. als er niet genoeg is dan laten ze de staan
 

Patron

Senior Member
Initiële indicatie was half November. Daarna was het week 39 productie en week 43 in NL, maar niet definitief bevestigd. Nu is het definitief bevestigd voor week 44. Beste is wel om je eigen dealer even te vragen hoe en wat.
 
Bij ons zou de definitieve productiedatum 2 oktober zijn. Initiële afleverdatum was destijds bij bestellen (15 aug) 15 november. Als ik update heb dan zal ik dat hier posten.
 

hendrik38

Forumguru
@MacRembrandt Lang getwijfeld tussen brilliant silver en graphit grey. Het wordt de graphit grey, ook omdat ik nu al 5 jaar een brilliant silver gehad heb, dan is het net of ik niks nieuws krijg. Daarnaast vind ik de rode balk op de achterklep wel erg hard bij de brilluant silver tov de grey. Heb de sportline graphit grey bekeken in de showroom.
 
Laatst bewerkt:

MacRembrandt

Forumguru
Mooi.
Ik twijfel nog. Morgen wordt de Tayron gepresenteerd. Eens kijken wat die voor uitrusting heeft. Anders wordt het de Kodiaq.
 

MacRembrandt

Forumguru
Als je de wielkasten ziet, weet je gelijk dat de Tayron meer met de Kodiaq deelt dan met de Tiguan!
Tayron-leaked-front-3-4_lzogys.jpg


Duidelijk dat het in de basis dezelfde auto is.
Het gaat even om de uiteindelijke (Pon-)uitvoeringen. De Kodiaq heeft een mooie uitrusting, maar ik neig toch nog iets meer naar VW.
 
Bovenaan Onderaan