Grote kodiaq 2 bestellingen topic

karma

Nieuw lid
Na jaren Insignia te hebben gereden heb ik nu besloten om voor een hogere auto te gaan en na veel wikken en wegen is het een Kodiaq 2024 geworden. Graphite Grey, leren interieur, akoestisch-, comfort-, winter-pakket. Glazen panorama dak, variabel bagagevloer 19"aero velgen en een reservewiel (..).
Ik ben erg benieuwd hoe het me allemaal gaat bevallen en natuurlijk of hij op tijd geleverd gaat worden. In september naar Frankrijk op vakantie dus het zou erg fijn zijn dat ik de auto meteen "eigen" kan maken.
 
Ik lees dat er al enkele Kodiaq,s PHEV zijn uitgeleverd. Ik heb de Kodiaq PHEV 25 april j.l. besteld.
Volgens planning zou ik deze week een telefoontje kunnen verwachten dat hij binnen is.
We wachten in spanning af.
 

karma

Nieuw lid
....Ik ben erg benieuwd hoe het me allemaal gaat bevallen en natuurlijk of hij op tijd geleverd gaat worden. In september naar Frankrijk op vakantie dus het zou erg fijn zijn dat ik de auto meteen "eigen" kan maken.
Helaas, ik zie nu dat de leverdatum 2 weken is verschoven... wordt nu eind augustus..... ik hoop toch echt wel dat de auto voor mijn vakantie (begin september) geleverd wordt.....
 

Patron

Senior Member
Aangezien deze er nog niet is zal ik hem aftrappen.

De mijne is vandaag besteld met de volgende specificaties:

Skoda Kodiaq 2 1.5 TSI PHEV Business Edition
• Kleur: Race Blue metallic
• Bekleding: Interieur Suite leder zwart
• Metallic lak
• Trekhaak wegklapbaar
• Head-up display
• Comfort Pakket
• Interieur 'Suite' zwart'
• Light & View pakket
• Simply Clever Bagage Pakket
• Winter Pakket
• all season banden

Verwachte levertijd half November
 

Theboss

Nieuw lid
In juni is onderstaande spec besteld

1723317150479-png.111796
1723317222464.png

Skoda Kodiaq 2 1.5 TSI PHEV Business Edition
• Kleur: Graphite grey metallic
• Bekleding: Loft
• Metallic lak
• Trekhaak wegklapbaar
• Head-up display
• Comfort Pakket
• Light & View pakket
• Sunset pakket

Bestel 7 juni
Verwachte levertijd half Oktober
Er begint vertraging te komen in de leveringstijden was eerst 23 September
 

Kodiaq (2) Business Edition 1.5 TSI PHEV 150 kW / 204 pk SUV 6 versn.​

Bekleding: Loft
Meeruitvoeringen
  • Steel Grey
  • Akoestisch Pakket
  • Simply Clever Familie Pakket
  • 19" lichtmetalen velgen Halti aero, antraciet
  • Simply Clever Bagage Pakket

Besteldatum: 4 juni 2024
Geplande datum productie: week van 12 augustus
Geplande datum levering: week van 11 september
 

RonKar

Nieuw lid
Op 29-4 de nieuwe Kodiaq PHEV besteld bij Broekhuis in Alkmaar, in de volgende uitvoering:
Bronx Gold
19" Haiti Aero
Chroom pakket
comfort pakket
Simply clever bagagepakket
Suite cognac interieur
Wegklapbare trekhaak
Zakelijke lease

Levertijd was in eerste instantie 28-8-2024, deze is nu al verschoven naar 18-9-2024. Ook ik hoop dat de auto daadwerkelijk dan geleverd gaat worden in verband met vakantie op 3 oktober. Je wilt je auto toch graag even tevoren hebben om mogelijke probleempjes nog te kunnen tackelen. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken.
 

RonKar

Nieuw lid
Bij PON zijn ze volgens mij een beetje de weg kwijt. Op de website staat een speciale PHEV folder. Als ik het goed lees, krijgen we er bij de PHEV gratis een bult extra power bij. Snap nu de vertragingen in de levering. :giggle::giggle:
 

Bijlagen

  • Folder Hybride.JPG
    Folder Hybride.JPG
    77,7 KB · Weergaven: 74
Laatst bewerkt:

Peter-036

Forumleiding
Moderator
De accu capaciteiten die daar genoemd/geschreven worden zijn voldoende tot ruim voldoende voor een full BEV, dus de folder/brochure is waarschijnlijk een misdruk/foutje.
 

hemi24

Forumguru
Hebben ze weer een stagiaire de informatie laten husselen?
Dat zijn duidelijk accugegevens en motorvermogen van een Enyaq…
 
Bovenaan Onderaan