Fabi3
Senior Member
Dank jullie wel!!! @Corné de Kluijver heeft het allemaal goed verwoord
Maar is dat wel een torsie geveerde auto, of doet die 'balk' als stabilisatiestang dienst?
Want ik zie schroefveren zitten (die heb je tenslotte net (laten) vervangen door Eibach's .
En wanneer de functie stabilisatorstang is, moet die niet (te) veel kunnen torderen, anders doet 'ie niet (genoeg) waar die ervoor onder zit.
Een torsie-as is iets totaal anders @Corné de Kluijver,dan heb je inderdaad geen spiraalveren.Niet zichtbaar in elk geval @ertromp, bij een O3 zie je hem compleet verdraaien, maar dit is / lijkt compleet anders
Smaak is persoonlijk, net als een mening en die 2 mag je gerust ventileren hier op het forumEven een zeker niet provocerende of naar bedoelde opmerking; het is maar een kwestie van smaak van een oudere jongere....., maar ik denk dat ik de enige ben die het verlaagde uiterlijk niet zo'n uiterlijke verbetering vind.....
Nee hoor, gisteren bepakt en bezakt ruim 500km gereden en geen centje pijn, deze veren zijn speciaal ontworpen voor de Fabia en zijn goedgekeurd door de keuringsinstanties.Geeft het overigens geen probleem als je met vier personen in de auto rijdt?
het is maar een kwestie van smaak van een oudere jongere.....
Ik denk dat ik de enige ben die het verlaagde uiterlijk niet zo'n uiterlijke verbetering vind.....
65 plussers in tweestrijd met hun twintigers-emotie en hun 65-ratio Geintje hoorWat zijn oudere jongeren?