Groupbuy Eibach verlagingsveren bij Antera (Tuningcenter Lowering Breda)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antera

Donateur
En als je 4 RS veren eronder steekt, heb je dan ook die attesten allemaal nodig (België)?
Want dan zijn het toch originele skoda veren.

Mvg Nielsos

RS heeft onafhankelijk ophanging daarnaast is zijn de aslasten van belang en de stipjes origineel op de veren kan verraden dat niet de juiste veren eronder zitten. Dit laatste kan ik niet met zekerheid zeggen omdat ik niet weet of ze dat controleren.

Joske

Forumguru
En als je 4 RS veren eronder steekt, heb je dan ook die attesten allemaal nodig (België)?

ja, dan heb je die nodig :)

Wat veel Belgen doen is de nummers van de verlagingsveren schuren en die keuring verder laten voor wat het is.

zou ik niet (meer) doen Corné... op mijn uitje naar de Belgische keuring vertelde de keurmeester mij dat hij vorige week nog iemand op bezoek had met een Golf. Die man had beweerd dat hij na 7 maanden rondrijden de nummers niet meer leesbaar geworden waren op de veren.. :lezen: Aangezien de keurmeester mij dit zelf vertelde weet je vast wel wat het resultaat was voor de eigenaar van de Golf? juist.... afkeur en 2 weken de tijd om alles terug normaal te krijgen

RS heeft onafhankelijk ophanging daarnaast is zijn de aslasten van belang en de stipjes origineel op de veren kan verraden dat niet de juiste veren eronder zitten. Dit laatste kan ik niet met zekerheid zeggen omdat ik niet weet of ze dat controleren.

bij mij hebben ze ZEER aandachtig de nummers op de veren zitten bekijken, en wel veer per veer ;)

@Nielsos

mijn topic staat ook nog wat info als je het nog zou zien zitten om aan de administratiemolen te beginnen ;) :thumbsup:

http://www.skodaforum.nl/forum/i/keuring-na-verlaging-belgië-dos-and-donts.26252/

groeten

Joske

• Leuk
Waarderingen: CDK

BaSsDruM

Senior Member
Echt een super mooie A1 @BaSsDruM :thumbsup: Super de kleur, verlaging en het dak in zwart. Had al wat via de WhatsApp gezien maar super zo!!!
Via de whatsapp? Heb jij een direct lijntje met Mark? ;)

Dankjewel trouwens, ben ook erg blij met de auto, gaat steeds meer naar mijn zin worden :D Het volgende is inmiddels aangepast:
- Chiptuning van 86 naar 140 pk van JD.
- Sonnyboy
- Voor en achter de chromen Audi logo's vervangen door zwarte
- H&R verlagingsveren (35mm lager)
- 15mm spacers voor en achter
- Chromen audi bekerhouder uit de Q3
- rode binnenspiegel
- motorkapisolatie
- Aluminium pook zoals in de S1
- rode ring om middengedeelte stuurwiel
- chromen sportpedalen
- chromen rand om radio
- set zwarte S-line logo's (één zit al op de achterklep, voor moet ik nog wat verzinnen om te monteren in de grill)
- Originele Audi 16" wintervelgen zwart gemaakt met plastidip

Dan heb ik nog wat dingetjes die ik (misschien) wil veranderen/al zijn besteld:
- andere (ronde) knoppen voor de bediening verwarming
- rode middenconsole
- achterlichten tinten
- luxe kentekenplaten (die zaten er op, maar die voorop is verdwenen)
- S-line/super sport stoelen
- After market xenon

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
De primeur van de Fabia 3 Hatchback met een Eibach verlaging:

vooor:

11065922_817534624983534_6541240207203275276_n.jpg

13386_817534728316857_1335707313652193179_n.jpg

Na:

1538921_817534564983540_5106463189244618677_n.jpg

11114278_817534498316880_7479307469512711147_n.jpg

kortom hij gaat er ontzettend op voorruit met verlaging

Erg mooi ja. Trouwens vind heel de wagen mooi , had eigenlijk alleen naar de combi's gekeken:D.
De volgende 17 inch en daarna de 18 inch van race blue 18 inch:deuk:, i need more input:jaja::D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan