Groupbuy Eibach verlagingsveren bij Antera (Tuningcenter Lowering Breda)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Canon-Eye

Forumguru
Ik ben niet zozeer uit op verlaging - liever niet zelfs, huidige instaphoogte bevalt ons wel - maar het eventueel nodig blijken om de boel een beetje te verstevigen vanwege de caravan. Maar we gaan pas medio mei ervaren of het nodig is.
Kan dat ook?

Hallo,

Ik ben mezelf aant orientere naar een schroefset of alleen veren? Wat raden jullie mij aan en wat kost het voor een fabia1

Joske

Forumguru
Ik vermoed (gezien de leeftijd van de wagen) dat dit de originele dempers nog zullen zijn, dit is een "te hoge" kmstand om zomaar verlagingsveren te plaatsen vermoed ik. Alhoewel Mark ook al klanten heeft gehad die geen problemen gehad hebben met "oude dempers". Normaal rekenen we tot max 50k km dacht ik.. Maar @Antera zal hier beter kunnen op antwoorden.

CDK

Forumguru
@Kevindejong95, het kan goed gaan, maar het kan ook resulteren in een lekke demper, als je het doet is het op eigen risico, maar ik zou de gok wel durven nemen als je het prijsverschil ziet tussen veren en een schroefset, tenminste als je tevreden bent met het aantal centimeters, een schroefset kan altijd nog wat lager natuurlijk als de Eibach pro veren.

CDK

Forumguru
@Canon-Eye, mei is wel wat laat...., maar misschien dat @Antera minder streng is en een ovb'tje ook goed keurt? Als je een nieuwe auto besteld hebt duurt het tenslotte ook nog even voordat deze afgeleverd wordt ;)

CDK

Forumguru
@030, ik heb voor jou geregeld dat je mee mag doen met deze actie ;) vul zelf nog even het lijstje aan aub met de ontbrekende gegevens.

Canon-Eye

Forumguru
Tsja,
die caravan komt eind deze maand, maar pas in mei gaan we er een serieus stuk mee rijden met semi-volle bepakking (en dan nog binnen NL). Dus dan zal pas een beginnend beeld ontstaan hoe-ie het doet - al komt de echte test pas als we in juni naar Frankrijk gaan.
Daarna kunnen we pas echt beoordelen of we:
  1. niks hoeven te doen
  2. iets aan de veren moeten doen
  3. of domweg een andere auto gaan uitzoeken... (ik denk overigens al wel een beetje na over de mogelijkheden in dit geval - het moet dan in elk geval een auto worden die 1200kg of meer mag trekken, en bovendien een beetje stevige motor heeft om helling-af voldoende remmend vermogen te hebben. F3 valt dus bij voorbaat af wegens 1100kg...)
Maar in geval van 2 of 3 kom ik hier t.z.t. wel op terug in een meer daarvoor geschikt topic dan dit... :)

030

Forumguru
1) @Fabi3 - Fabia 3 Combi 1.2 TSI - handbak - 2015
2) @Ridley - Fabia 3 Combi 1.2 TSI - handbak - 2015
3) @Pendragon - Octavia 3 Combi - 1.4 TSI - handbak - 2015
4) @wouterhil - Octavia 3 Hatchback - 1.6 TDI Greenline - handbak - 2013
5) @030 - Octavia 3 Combi - 1.6 TDI Greenline - handbak - 2014

• Leuk
Waarderingen: CDK

Mk4

Senior Member
Dus montage €100,-? Wellicht ook overwegen naar een locatie dichterbij. Weet niet wat andere bedrijven rekenen voor montage. Maar kan al flink aan brandstof schelen. Leuk Initiatief is het zeker!

Ridley

Forumguru
Dus montage €100,-? Wellicht ook overwegen naar een locatie dichterbij. Weet niet wat andere bedrijven rekenen voor montage. Maar kan al flink aan brandstof schelen. Leuk Initiatief is het zeker!

100 euro??? Eibach pro kit voor een Fabia is al 220 euro... @Antera geeft dus en korting op de veren en op de montage. De vorige keer heeft Mark wel wat werk gehad met de verouderde techniek op de F2. Ik denk dat Mark hier hele nette prijzen vraagt die zeker de moeite waard zijn om richting Dongen te rijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan