Groupbuy Eibach verlagingsveren bij Antera (Tuningcenter Lowering Breda)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noord26

Forumguru
Dus montage €100,-? Wellicht ook overwegen naar een locatie dichterbij. Weet niet wat andere bedrijven rekenen voor montage. Maar kan al flink aan brandstof schelen. Leuk Initiatief is het zeker!

Hoe kom je bij €100,- voor montage?

Mk4

Senior Member
Bedoel het niet negatief, Maar als iemand heen en weer vele kilometers Moet maken dan kan je de veren net zo goed zelf aanschaffen (Octavia 3 €167,-) in Duitsland.

CDK

Forumguru
1) @Fabi3 - Fabia 3 Combi 1.2 TSI - handbak - 2015
2) @Ridley - Fabia 3 Combi 1.2 TSI - handbak - 2015
3) @Pendragon - Octavia 3 Combi - 1.4 TSI - handbak - 2015
4) @wouterhil - Octavia 3 Hatchback - 1.6 TDI Greenline - handbak - 2013
5) @030 - Octavia 3 Combi - 1.6 TDI Greenline - handbak - 2014 - afspraak ingepland

CDK

Forumguru
1) @Fabi3 - Fabia 3 Combi 1.2 TSI - handbak - 2015 - afspraak ingepland
2) @Ridley - Fabia 3 Combi 1.2 TSI - handbak - 2015
3) @Pendragon - Octavia 3 Combi - 1.4 TSI - handbak - 2015
4) @wouterhil - Octavia 3 Hatchback - 1.6 TDI Greenline - handbak - 2013
5) @030 - Octavia 3 Combi - 1.6 TDI Greenline - handbak - 2014 - afspraak ingepland

Ridley

Forumguru
Nee geen idee! Ik moet ook zeggen dat ik nog niet actief geïnformeerd heb of ze al iets weten. Gezien het feit dat ik twee weken later als @Fabi3 heb getekend ga ik ook uit van eind maart/begin april :D

CDK

Forumguru
Toch zal er dan voor jou alreeds een voorlopige dan wel definitieve planning zijn, ik kreeg telkens een mail van mijn dealer als de status verandert was.

Ridley

Forumguru
Ongetwijfeld, maar met maar 1 mannetje in de verkoop bij mijn dealer, gaan ze dat niet doen. Het houdt me nu nog niet zoveel bezig, tegen de tijd dat het maart wordt begin ik onrustiger te worden

Tot die tijd een beetje lekker maken met wat plaatjes en Autoweek artikelen. En @Antera: zo moet die erbij komen staan:

ImageUploadedByTapatalk1423576399.102242.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan