Groupbuy (mini-meeting) TVS Engineering

Welke tuning zou je willen laten uitvoeren ?

• Alleen motortuning

Stemmen: 18 40,0%
  • Alleen DSG tuning

Stemmen: 6 13,3%
  • Combinatie motortuning met dsg

Stemmen: 10 22,2%
  • Ik kom alleen maar kijken en neem m'n eigen brood mee ;)

Stemmen: 6 13,3%
  • Ik wil alleen rollen als hier tijd voor is en anders kom ik voor de gezelligheid :)

Stemmen: 5 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    45

sandurtjuh

Forumguru
Ben benieuwd hoe het na 2 december gaat. Gisteren geprobeerd een M3 E92 bij te houden op de snelweg, maar die liep nog behoorlijk weg (niet gek qua vermogen én lekker geluid trouwens). Hoop dat het gat dan een stuk kleiner zal zijn :deuk:

B.Stuurder

Forumguru
Kijk maar eens wat het gewicht is van een M3 E92, en het vermogen en koppel. Vergelijk dat met je nieuwe vermogen en koppel en het (lage) gewicht van de O3 en je hebt een idee. Aantal PK/kg icm koppel kom je een eind mee.

Maar hoop doet ook leven natuurlijk ;)

vleier

Forumguru
Je moet altijd lol hebben in het rijden. Ik word door zodat iedere auto er tot nu toe nog uitgetrokken. Nu hoop ik dat het na de chip minder word maar het blijft altijd moeilijk om een M3 weg te rijden. Een V(6/8/10/12/16) hebben lager in de toeren al veel koppel.

Met de auto rij ik altijd rustig maar op de motor meestal wel de gang erin.. blijft leuk om die kleine V-2 (649cc) door te jakkeren.. snelweg af en dan de rotonde op vervolgens weer terug de snelweg en dan in zn 3 met zo'n 150-160 bij 11.000rpm weer invoegen.. tja.. dat verveelt niet snel haha :)

Keer sprintje getrokken met een GT3.. geen idee welk bouwjaar dat ding was.. zien er allemaal het zelfde uit ;)
Was wel mooi; stukje bij Wassenaar; daar gaat de N44 over naar de A44 op een verkeerslicht...
Bleef met de neus wel voor hem en bij 180 ofzo vond ik het wel welletjes.. Je mag daar immers maar 120 ;)
Was de enige keer dat ik echt volgas reed op dat ding.. en man.. dat gaat dan wel hard hoor op 2 wielen..
Dan moet je je toch wel flink vast houden aan het stuur bij volgas.. en dat voor een 650..
Vriendje van mij rijd op een oud ding, 20 jaar oud, 750cc 4 cilinder en die komt in zn 2 en in zn 3 bij volgas nog met het voorwiel van de grond af... (suzuki gsx-r)

achja.... tot zover motorgeneuzel ;)

:)

Misschien moeten we een apart topic openen voor zulke unieke ervaringen te delen .
Volgens mij is dat er nog niet .
Wie kopt hem erin

B.Stuurder

Forumguru
Ja, dat weten we pas als het topic er is :tongue:
Maar om een beetje uit de school te klappen, ik heb wel eens een verkeers-gerelateerde dagvaarding gehad, maar niet voor snelheid. En niet onbelangrijk, de zaak is destijds geseponeerd. :D

vleier

Forumguru
ik had het allang moeten hebben. Voor veel dingen aangehouden en altijd door mogen rijden. Ik heb soms ook wel veel geluk.

vleier

Forumguru
Nee ik werd daadwerkelijk aangehouden.
Maakte me klaar om alle charmes in de strijd te gooien.
Ging ook nog goed ook.
Zelfde geld voor mijn kameraad die voor mij reed
(ik was aan het kleven bij 30km te hard en had een kapot achterlicht)
Maar het was een mooie zondag dus ik mocht gaan

Bovenaan Onderaan