Groupbuy (mini-meeting) TVS Engineering

Welke tuning zou je willen laten uitvoeren ?

• Alleen motortuning

Stemmen: 18 40,0%
  • Alleen DSG tuning

Stemmen: 6 13,3%
  • Combinatie motortuning met dsg

Stemmen: 10 22,2%
  • Ik kom alleen maar kijken en neem m'n eigen brood mee ;)

Stemmen: 6 13,3%
  • Ik wil alleen rollen als hier tijd voor is en anders kom ik voor de gezelligheid :)

Stemmen: 5 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    45

vleier

Forumguru
Mij hoor je er ook niet over klagen hoor.
Vind het juist een heerlijk gevoel en geluid als ik boven de 3000 toeren rijd. Hoor ik de motor ook lekker brommen van binnen.
Het fluiten van de turbo.
Man een kraakje en een piepje is ook verre van een probleem.
Als je een paar keer in een amerikaanse pickup hebt gereden dan leer je ermee leven. Alles kraakt en piept in die dinge.

vleier

Forumguru
Nee, daarom rij je slechts een 2 liter, ik snap het. ;)

Nee de verzekering ging het niet leuk vinden.
Daarnaast gingen mijn ouders dan zeuren dat ik een dikkere auto heb dan zij doen.

Binnen 2 maand na de aanschaf van mijn skoda hebben zij besloten om van een 2005 e klasse over te gaan naar een 2015 c klasse.

vleier

Forumguru
Echt? Ik zou trots zijn.

jha ik ook maar mijn ouders hebben dan zoiets van dat klopt niet. vorige auto wad een halve seconde langzamer. die wat ze nu hebben is 2.5 seconden sneller dan de skoda.

rijd wel lekker zon c350. maar is iets te soft naar mijn mening

vleier

Forumguru
Jha klopt. daarom moet ik ju ook zoveel mogelijk alles stiekem doen. dan valt het 1 minder op en 2 kan ik weer mijn moeder bang maken als ze bij mij in de auto stapt

Fmoon

Forumguru
Mijn ouders rijden er niet spannend bij, maar deze hebben ook geen intresse in autos. RS wat is dat? "Mag je daarmee rijden met je leeftijd" was een gemeende vraag van ze :maakmegek:

Die vonden het blijbaar eng klinken.. Een Skoda

vleier

Forumguru
Mijn ouders rijden er niet spannend bij, maar deze hebben ook geen intresse in autos. RS wat is dat? "Mag je daarmee rijden met je leeftijd" was een gemeende vraag van ze :maakmegek:

Die vonden het blijbaar eng klinken.. Een Skoda

Toen ik zei dat ik een akoda ging kopen keken ze me dom aan. tot de eerste rit en toen schrokken ze zicht dood

Fmoon

Forumguru
Schrokken ze zich dood? Waaraan?

Wat wel enorm lastig was om hem te verzekeren als toen 22 jarige.

En weer Ontopic:

B.Stuurder

Forumguru
Ja? Maakt dat verschil? Ik dacht alleen in Engeland.
Ik heb wel de leeftijd, maar nauwelijks historie, omdat ik op twee auto's na altijd lease heb gereden. Dan kun je wel een verklaring bij de LM vragen, maar die hadden in mijn geval ook geen historie toen, omdat ik elk jaar ergens anders ging werken ongeveer. En ook steeds een andere LM dus.

Fmoon

Forumguru
Bij veel maatschappijen liep het stuk op de combinatie leeftijd en aantal KW. Ondanks de 4 schadevrije jaren.

Vanaf je 23ste blijkt dat makkelijker te zijn.

vleier

Forumguru
Schrokken ze zich dood? Waaraan?

En weer Ontopic:

Nee hij was sneller dan ze hadden verwacht. Daarnaast had ik al 5 schade vrije jaren.
Heb de auto een dag later dan mijn eerste gekocht (5 jaar eerder).

Dus een ervaren bestuurder die nooit is gepakt voor asosiaal hard rijden en nooit drinkt.
En een beetje voor zichzelf durft op de komen tegenover een verzekeringsagent en anders wel durft te bluffen met naar een andere heen gaan en dan gelijk nog 5 auto's 2 vrachtwagens 2 trailers en een huis meeneemt.
Dan willen ze vaak wel overleggen.

Fmoon

Forumguru
Ik snap dat laatste niet? Gaat het over je auto verzekeren? Dat is mij gelukt destijds bij dezelfde woningverzekering en zorgverzekerings waar ik zat, en nog eena het goedkoopst ook :-)

Maar laten we er niet over doorgaan in dit topjc.

sandurtjuh

Forumguru
Ik kon mijn Seat Ibiza Cupra toen ik 18 was ook maar bij 1 verekeraar verzekeren (rest vond me te jong met teveel kw), maar wel tegen een torenhoog bedrag per jaar. Na 2 jaar was het nog maar de helft van dat bedrag. Snap het wel, aardig wat jongeren die zichzelf of hun voiture de kreukels inrijden omdat ze denken dat ze al jaren hun rijbewijs hebben (wauw, hoor mij hier... Dat zei ik vroeger echt niet haha)

vleier

Forumguru
Ik snap dat laatste niet? Gaat het over je auto verzekeren? Dat is mij gelukt destijds bij dezelfde woningverzekering en zorgverzekerings waar ik zat, en nog eena het goedkoopst ook :-)

Maar laten we er niet over doorgaan in dit topjc.

De meeste verzekeraars willen niet iemand verzekeren die alleen maar "langzame" autos heeft gehad en ineens pver gaat op een auto met 200pk

Nog ff vraagje over de groupbuy :-) welke data zijn nu definitief? Ik kom in ieder geval langs voor de coupon, als het meezit ook direct voor de stage 2 (tuning + egr dichtzetten)!

Verstuurd vanaf mijn Wileyfox Swift met Tapatalk

De tuning group buy is op 2 december.
In princiepe is het vol geboekt, het beste is even rond 13.00 uur bellen if er eventueel ruimte is voor jouw wagen.

Wel kun je langskomen om een korting voucher mee te nemen zodat je op een later tijdstip alsnog van de actie kan profiteren

Bovenaan Onderaan