Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan gewoon geen geschikte en goede dumpvalve vinden voor de Octavia 1.4TSi, 1.2 is er wel en die past op de 1.4 Audi en blijkbaar niet op de Octavia.
Het enige dat ik voor de tijd ga doen is nieuwe banden kopen.
Ben er net achter gekomen dat ik een bobbel op mijn rechtervoorband heb.
Dus snelle winterbanden wissel.
Ik heb daar ook een keer naar gekeken, naar een blow-off valve, je hebt daar verschillende prijzen etc in.. maar na wat lezen ben ik er ook achter gekomen dat die dingen alleen maar ellende geven en dat men ze er vaak snel weer tussenuit schroeft.. verder zelf geen ervaring mee.. maar dat is wat ik zo her en der met zoeken tegen kwam..
Enige dat ik aangepast heb, is een diverter valve (GFB dv+). Je merkt het wel dat zodra je gas geeft dat hij eerder oppakt, maar het is niet zo dat je meer vermogen krijgt. Verder geen blow off geluid (psshhttt), dus dat is mooi meegenomen.
Haha, eventjes lijkt het me leuk, maar niet om constant mee te rijden. Maar als je langs zou rijden en je zou psshttt-en, dan zou ik zeker naar je kijken
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.