Groupbuy (mini-meeting) TVS Engineering

Welke tuning zou je willen laten uitvoeren ?

• Alleen motortuning

Stemmen: 18 40,0%
  • Alleen DSG tuning

Stemmen: 6 13,3%
  • Combinatie motortuning met dsg

Stemmen: 10 22,2%
  • Ik kom alleen maar kijken en neem m'n eigen brood mee ;)

Stemmen: 6 13,3%
  • Ik wil alleen rollen als hier tijd voor is en anders kom ik voor de gezelligheid :)

Stemmen: 5 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    45

vleier

Forumguru
Het is wel zo dat als er iets kapot is en je behandeld iedere klant gelijk dat je de grote spendeerders wel het gevoel geeft dat ze minder zijn.

Iedereen is gelijk maar de ene gelijker dan de andere

MaRco2

Forumguru
Ik kan gewoon geen geschikte en goede dumpvalve vinden voor de Octavia 1.4TSi, 1.2 is er wel en die past op de 1.4 Audi en blijkbaar niet op de Octavia.:(

sandurtjuh

Forumguru
Jep en die ander is blijkbaar voor alle motoren (1.2, 1.4, 1.8 en 2.0). Denk dat je even moet kijken of je 2 of 3 schroeven kwijt kunt :-)

vleier

Forumguru
Het enige dat ik voor de tijd ga doen is nieuwe banden kopen.
Ben er net achter gekomen dat ik een bobbel op mijn rechtervoorband heb.
Dus snelle winterbanden wissel.

Ik heb daar ook een keer naar gekeken, naar een blow-off valve, je hebt daar verschillende prijzen etc in.. maar na wat lezen ben ik er ook achter gekomen dat die dingen alleen maar ellende geven en dat men ze er vaak snel weer tussenuit schroeft.. verder zelf geen ervaring mee.. maar dat is wat ik zo her en der met zoeken tegen kwam..

sandurtjuh

Forumguru
Enige dat ik aangepast heb, is een diverter valve (GFB dv+). Je merkt het wel dat zodra je gas geeft dat hij eerder oppakt, maar het is niet zo dat je meer vermogen krijgt. Verder geen blow off geluid (psshhttt), dus dat is mooi meegenomen.

sandurtjuh

Forumguru
Haha, eventjes lijkt het me leuk, maar niet om constant mee te rijden. Maar als je langs zou rijden en je zou psshttt-en, dan zou ik zeker naar je kijken :D

Bovenaan Onderaan