B.Stuurder
Forumguru
Vanuit jouw verhalen is het een pittige tante toch?
Ik ook ja, een goed bewaard geheim waar ik nog nooit van gehoord heb.Ik las net een interessant topic wat ik de laatste 2 jaar compleet gemist heb blijkbaar.
Vanuit jouw verhalen is het een pittige tante toch?
klinkt als iemand waar ik al 27 jaar mee samen ben nee, niet mijn moeder.Ja je moet haar niet tegen je hebben. Ze laat sws van zich horen als je ergens niet mee eens is.
Ze is gelukkig wat rustiger gelukkig. En daarnaast gedraag ik me nu als het perfecte vriendje Hopen dat alles maar goed gaat haha
Bij normaal gebruik gelijk of lager, spreek je het extra vermogen aan, dan gaat uiteraard het verbruik omhoog.Gaat dat bij een TSI (=turbo) ook zo op of schiet het verbruik bij normaal gebruik omhoog?
klinkt als iemand waar ik al 27 jaar mee samen ben nee, niet mijn moeder.
Hier idem ditoVaak kun je gelukkig ermee lachen. zelfde geld voor de schoon ouders. gezeldige mensen en hebben leuke humor
Bij normaal gebruik gelijk of lager, spreek je het extra vermogen aan, dan gaat uiteraard het verbruik omhoog.
Even eerlijk corne, dat zijn zeggen ze, maar ik ken niemand die dat gelukt isBij normaal gebruik gelijk of lager, spreek je het extra vermogen aan, dan gaat uiteraard het verbruik omhoog.
Dan kan het leven niet meer kapot vind ik hahaHier idem dito
Ik heb dezelfde motor dus komt vast allemaal goed.
Even eerlijk corne, dat zijn zeggen ze, maar ik ken niemand die dat gelukt is
Je hebt een hele andere motor als die TTS, maar goed.......
TTS is volgens mij Haldex dus die kun je op een 2wd bank ook gewoon meten
Ohhhh ???Maar als je net als corne een kleine fabia daar gespendeerd hebt, dan is een stukje service wel op z'n plaats.
Als ik het goed begrijp, zijn ze die pomp gratis komen wisselen. Dat is iets anders dan dat je belt om iets thuis, gratis, te laten wisselen zonder dat je daar klant bent. Staat toch nergens dat mensen die minder daar gespendeerd hebben deze service niet waard zijn?Ohhhh ???
Dus als je maar genoeg euries besteed dan ben je pas koning bij een garage......
Wel bij mij moet dat niet uitmaken en verwacht zelfs als koning geholpen te worden als ik voor een ventieldopje kom.
En anders zijn ze weer een klant kwijt .....