Groupbuy (mini-meeting) TVS Engineering

Welke tuning zou je willen laten uitvoeren ?

• Alleen motortuning

Stemmen: 18 40,0%
  • Alleen DSG tuning

Stemmen: 6 13,3%
  • Combinatie motortuning met dsg

Stemmen: 10 22,2%
  • Ik kom alleen maar kijken en neem m'n eigen brood mee ;)

Stemmen: 6 13,3%
  • Ik wil alleen rollen als hier tijd voor is en anders kom ik voor de gezelligheid :)

Stemmen: 5 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    45

MaRco2

Forumguru
Heren;

TVS heeft gereageerd; de datum van de tuning is op vrijdag 2 december :cheer:
@vleier , @sandurtjuh , @Cherokee , @Woutersuperb , @MaRco2 ; graag deze dag vrij maken als dat mogelijk is.

Wij zijn dan de enige 6 welke voor tuning er aanwezig zullen zijn.
Aan al de meelezers; voel je vrij om langs te komen om te kijken.
Iedereen die langs komt kan gratis een korting voucher mee nemen voor tuning op een later moment.

Dag is geblocked! Komt er nog een globaal tijdschema (om nu een hele dag daar rond te hangen en te wachten, gaat ook wat ver)?

@MaRco2, mailtje was een antwoord op de vraag of ze hetzelfde vermogen halen als bij JD begreep ik? ;)

Ja, onder andere. Ook het verschil tussen Stage1 en 2 en een uitdraai. En niet alleen de piekcijfertjes opkrikken, maar ook het koppelverloop verfijnen.

Voor een redelijk kostenplaatje is het een mooie upgrade (lees: dikkere motorversie, overstappen op de donkerrode RS bij RijnWoud gaat me "iets meer" kosten, ben ik bang) nu het de bedoeling is om toch nog lang door te rijden.

Voor die tijd de K&N eens servicen en hopelijk ook nog een beurtje geven, is bijna een jaar geleden, dus wel tijd.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Heel mooi.
Dank voor alle snelle respons, ook op de prive conversaties.

Ik heb de info doorgegeven wie er komen.
@Woutersuperb ; van jou heb ik nog geen bevestiging gezien maar ik heb je wel gewoon aangemeld bij TVS ;)
Mocht het onverhoopt niet kunnen dan verneem ik dat graag.

@Marco ; Ik zal TVS om een tijdlijn vragen :)

vleier

Forumguru
Jha den haag. waarom ge je daar ook wonen:shutup:

Nu ff weer serieus. Ik woon op iets meer dan een uur afstand.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan