Groupbuy (mini-meeting) TVS Engineering

Welke tuning zou je willen laten uitvoeren ?

• Alleen motortuning

Stemmen: 18 40,0%
  • Alleen DSG tuning

Stemmen: 6 13,3%
  • Combinatie motortuning met dsg

Stemmen: 10 22,2%
  • Ik kom alleen maar kijken en neem m'n eigen brood mee ;)

Stemmen: 6 13,3%
  • Ik wil alleen rollen als hier tijd voor is en anders kom ik voor de gezelligheid :)

Stemmen: 5 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    45

vleier

Forumguru
Dit is wel echt een dorps zin moet ik zeggen.
Het betekend kort samen gevat. Dat je de hoe druk je ook bent je het hoofd koel kan houden. (zo legde mijn oma dat vroeger uit)

MaRco2

Forumguru
Marco,

Bijgevoegd een rapportje van een 140pk van laatst. Op 95 octaan dacht ik en zoiezo niet tot de max getuned.

We halen zoiezo uit elke auto meer dan JD, ondanks het bekende optimistische vermogen van de superflow banken, komen we op dezelfde of meer pk's.
Zie ook facebook, staan wat autos bij met "oude tuner" rapporten.

* Heeft SuperPlus98 inderdaad zoveel effect (af en toe gaat het er in) en stel hij staat bij jullie met 98 in de tank en er gaat af en toe 95 in, corrigeert hij zichzelf dan tijdelijk (geen mogelijke problemen dus)?

Permanent actieve pingelsensor regeling is altijd supersnel in bijregelen, dus past zich aan aan de benzine.

Stage I is een milde power upgrade, wel op maat(dus als hij teveel pingelt stellen we hem bij), maar geen max power.

Stage II en stage II+ is max power of iig naar wens(zoals turbodruk). En met meer aandacht/finetuning.

Ik denk dat alle vragen zo beantwoord zijn?!

Groet !

I'm in!!

Heren;

TVS heeft gereageerd; de datum van de tuning is op vrijdag 2 december :cheer:
@vleier , @sandurtjuh , @Cherokee , @Woutersuperb , @MaRco2 ; graag deze dag vrij maken als dat mogelijk is.

Wij zijn dan de enige 6 welke voor tuning er aanwezig zullen zijn.
Aan al de meelezers; voel je vrij om langs te komen om te kijken.
Iedereen die langs komt kan gratis een korting voucher mee nemen voor tuning op een later moment.

Bovenaan Onderaan