Nog openstaand: GRAAG EEN REACTIE; BIJ TWIJFEL? LANGSKOMEN EN EEN VOUCHER KOPEN
- @MaRco2 : Wil jij nog op je 1.4 O3 motor stage2 en DSG ? Zoja: wat voor DSG? LE+DRV neem ik aan?
Ik ben benieuwd allen! Graag reactie zodat ik dat kan opsommen naar TVS.
Eventuele openstaande vragen even opsommen; ik plan anders met TVS even een telefoon gesprek in.
Mail is gewoon niet hun sterkste kant, en hij gaf aan overladen te worden met mails. Ook wel weer begrijpelijk.
En daar weet ik alles van......en dan haal je eindelijk de 300+ en dan wordt je RS gejat@sandurtjuh, de stage 1 pk's zijn per stuk het goedkoopste, vooral die laatste paar pk's om een bepaald streven van bijvoorbeeld 300 of 400 pk te halen die zijn het meest kostbaar.
Ik heb even zitten zoeken op facebook; ik zag daar een S3 1.4 TSI welke van 135pk naar 157pk ging. Ik weet alleen niet welke motor uitvoering het is (122 of 140pk) en welke tuning er is toegepast..
Ok.
Ik heb de berichten even snel gelezen; ik ga vragen of we met alle (4/5) op de 26ste kunnen..
Ik kom zo er nog op terug.
Allereerst mijn complimenten, erg gaaf initiatief!
Ik twijfel nog een beetje: welke winst zit er in mijn geval in (S2 combi 2011 1.6 TDI handbak) bij zowel de verschillende stages als bij het gebruik (heeft het tunen impact op de levensduur van de auto?). Is hier meer over bekend?
Verstuurd vanaf mijn Wileyfox Swift met Tapatalk
Ik snap je antwoord nét niet helemaal. Wat bedoel je met doe er maar bij? Maar je wilt dus gewoon stage2; dat is wat ik ervan begrijp@Disaster-Master
geen stage 2+ maar een normale stage 2
en die 100 euro voor een custom map kan eruit dus doe ermaar bij.
en ik kan wel op de vrijdag anders hebben we het personeel niet voor de machine die ik bedien. en dan moet ik wel weten hoe laat ongeveer
Ik snap je antwoord nét niet helemaal. Wat bedoel je met doe er maar bij? Maar je wilt dus gewoon stage2; dat is wat ik ervan begrijp
Ik vermoed dat je toch die 100 euro extra wilt betalen voor die custom mapping. Dus dat is dan stage 2+, maar zonder de aanpassingen van DP.Dan doe ik nog een poging.
Een stage 2 met de custom map van 100 euro.
Ik vermoed dat je toch die 100 euro extra wilt betalen voor die custom mapping. Dus dat is dan stage 2+, maar zonder de aanpassingen van DP.
PrimaIk sta niet meer in he rijtje, maar ik haak af. Vind de auto nu ook al snel genoeg en wacht er nog even mee.