vleier
Forumguru
Waarom is 345 te weinig?
jij zegt dat 345 te weinig is en daarom een DP erop moet zodat het 365 word.
Waarom is 345 te weinig?
Denk dat je ergens een paar keer overheen hebt gelezen. "Was ook ter info, ik doe het ook niet hoor, zoals ik al eerder zei, ik zie het verschil in prijs t.o.v. vermogenswinst niet helemaal in. Maar dan weet iedereen ongeveer wat de prijzen daarvan zijn." Dus ter verduidelijking: Ik zie niet in waarom, als je 345 pk (!!, sowieso veel meer dan menig ander aanbieder) met een stage 2 (TVS stage 2, dus ZONDER aanpassingen) kunt realiseren voor zeg 1000 euro, waarom je dan voor 1250 euro EXTRA (dus 2250 euro) 30 pk meer (385 pk) zou willen.jij zegt dat 345 te weinig is en daarom een DP erop moet zodat het 365 word.
Dat kan TVS dan toch ook wel lijkt me, ik meen mij te herinneren dat ze een keer bij @Corné de Kluijver zijn geweest om iets te monteren of iets dergelijks..
Dat kan TVS dan toch ook wel lijkt me, ik meen mij te herinneren dat ze een keer bij @Corné de Kluijver zijn geweest om iets te monteren of iets dergelijks.
Dat kan TVS dan toch ook wel lijkt me, ik meen mij te herinneren dat ze een keer bij @Corné de Kluijver zijn geweest om iets te monteren of iets dergelijks..
Zullen ze waarschijnlijk niet op zitten te wachten, maar als er echt stront aan de knikker is kun je ze best wel zover krijgen lijkt mij..
Ook ben ik inmiddels aan het kijken naar een C450 estate AMG met V6 en 367pk.
Als ik het goed zie op de FB pagina hebben ze in 2015 een A3 1.8 tsi op 249 pk op de krukas en 364 Nm op een DSG7 getuned. Zonder slip zelfs op 400 gehad!
Nu ben ik benieuwd hoe het met die auto nu staat technisch gezien.