Groupbuy (mini-meeting) TVS Engineering

Welke tuning zou je willen laten uitvoeren ?

• Alleen motortuning

Stemmen: 18 40,0%
  • Alleen DSG tuning

Stemmen: 6 13,3%
  • Combinatie motortuning met dsg

Stemmen: 10 22,2%
  • Ik kom alleen maar kijken en neem m'n eigen brood mee ;)

Stemmen: 6 13,3%
  • Ik wil alleen rollen als hier tijd voor is en anders kom ik voor de gezelligheid :)

Stemmen: 5 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    45
Had TVS gebeld; blijkbaar op onmogelijk tijdstip: 16.30 uur.
De showroom stond vol met mensen die hun auto kwamen halen volgens de receptie.

Maandag in de herkansing..

sandurtjuh

Forumguru
Qua communicatie is het gewoon zeer lang wachten en halve antwoorden terug krijgen. Maar toch ben ik blij dat de vorige auto daar is gechipt met de DSG. Ze waren niet snel tevreden en hebben een halve dag aan mijn toenmalige 1.2 gewerkt om een best resultaat eruit te halen. Ondanks de slechte communicatie, wil ik voor mijn huidige auto nu ook weer TVS, al is het maar alleen omdat DSG én motor zo goed mogelijk op elkaar worden afgestemd. Dus... :tegek:

B.Stuurder

Forumguru
Waar ik een drempeltje zie is dat mocht ik de auto laten tunen en er gaat iets mis, waardoor ik de oude software terug wil laten zetten alvorens een garage te bezoeken, dan kan dat bij TVS alleen op hun locatie helemaal in Varsseveld. Met een beetje pech kan ik daar helemaal niet meer komen met mijn probleem motor. JD kan bijvoorbeeld wel op meerdere plekken in het land, dus ook hier dichtbij, de oude software terugplaatsen.

Edwin83

Senior Member
Tvs werkt ook wel met partners. Ludwig Performance uit Hillegom bv. Die adverteerd daar iig mee op zijn website. Of die je kosteloos helpt bij problemen is natuurlijk weer een andere vraag.

• Leuk
Waarderingen: CDK

IBV

Senior Member
Ach, niet chippen is natuurlijk ook nog een optie, maar dan blijf je je elke kilometer afvragen waar nou die pech blijft die moet bewijzen dat je het goede besluit hebt genomen. :deuk:

B.Stuurder

Forumguru
Nu is bij een niet rijdende auto 30 km (bijna) net zo onoverkomelijk als 130km..............Dus dichtbij (of dichterbij) is betrekkelijk:);).

Klopt, alleen JD zou ook ter plaatse kunnen komen. Niet gratis, maar wel mogelijk. En daarna kan hij op een auto ambulance o.i.d.
Maar de kans dat dit nodig is, is wel heel erg klein denk ik. (Klopt af op ongeverfd hout)

B.Stuurder

Forumguru
Dat scheelt toch een héél stuk - voor degene die zo vriendelijk is om je er naartoe te slepen...

Of misschien rijdt de auto wel, maar wil je er niet zo'n grote afstand mee afleggen. Die mogelijkheid lijkt mij wel weer wat meer denkbaar qua gebeurtenis.

sandurtjuh

Forumguru
Gewoon ter info, ik heb een berichtje mogen ontvangen (na 6 dagen) van APR (via FB) voor het installeren van een 3" DP incl. installatie: 1249 euro, voor TVS klanten 1149 euro en bij meerdere afnames zou het goedkoper kunnen worden. Voor degene die er interesse in heeft.

@Disaster-Master Ben benieuwd of je ze vandaag nog aan de lijn kunt krijgen en wat voor antwoorden je gaat krijgen :-)

vleier

Forumguru
@sandurtjuh Sorry maar dat kan er bij mij niet uit op dit moment. Misschien op een later moment wel een geheel op maat gemaakte uitlaat maar nu kan het niet echt.

sandurtjuh

Forumguru
Was ook ter info, ik doe het ook niet hoor, zoals ik al eerder zei, ik zie het verschil in prijs t.o.v. vermogenswinst niet helemaal in. Maar dan weet iedereen ongeveer wat de prijzen daarvan zijn.

Wederom ter info, met stage 2 (dus zonder aanpassingen) zou maximaal 345 pk / 500 nm bij TVS mogelijk zijn voor de O3 vRS. Met de DP aanpassing zou dit op 385 pk komen.

Schippersss

Forumguru
Gewoon ter info, ik heb een berichtje mogen ontvangen (na 6 dagen) van APR (via FB) voor het installeren van een 3" DP incl. installatie: 1249 euro, voor TVS klanten 1149 euro en bij meerdere afnames zou het goedkoper kunnen worden. Voor degene die er interesse in heeft.

@Disaster-Master Ben benieuwd of je ze vandaag nog aan de lijn kunt krijgen en wat voor antwoorden je gaat krijgen :-)
Is dit enkel de downpipe met instal? Zowel, dan zou ik lekker naar jm tuning rijden, voor 600 a 700 eurie en goeie 3' downpipe met 200cell kat incl. Inbouw.

Vermogen winst kan met een goeie downpipe en kat wel z'n 30pk schelen. Dit was iig bij mij het geval.

Kempes

Forumguru
Klopt, alleen JD zou ook ter plaatse kunnen komen. Niet gratis, maar wel mogelijk. En daarna kan hij op een auto ambulance o.i.d.
Maar de kans dat dit nodig is, is wel heel erg klein denk ik. (Klopt af op ongeverfd hout)

Dat kan TVS dan toch ook wel lijkt me, ik meen mij te herinneren dat ze een keer bij @Corné de Kluijver zijn geweest om iets te monteren of iets dergelijks..

Zullen ze waarschijnlijk niet op zitten te wachten, maar als er echt stront aan de knikker is kun je ze best wel zover krijgen lijkt mij..

Bovenaan Onderaan