Allen, nee, dat weekend staat niet vast. Er is uberhaupt nog geen datum afgesproken.
TVS gaf aan dat aanstaande maandag de werkplaats chef terug is van zijn vakantie, en dan zou het dat weekend erop, 26ste dus, al kunnen.
Iedereen is vrij om te gaan waar hij wil uiteraard. JD staat zeker goed aangeschreven.
Voor de DSG staat TVS weer beter aangeschreven als ik zo hier op het forum heb gelezen.voor de afstand tussen de 2 maakt het niet veel uit. Beide zitten redelijk bij elkaar in het oosten van het land. Of de ene het beter doet dan de ander? Tja. Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik heb eerder zelf voordat ik hier de groupbuy starte TVS en JD benaderd waarom ik voor de ene of de ander zou moeten gaan. Gewoon heel brutaal de vraag gesteld. TVS gaf aan dat de motor software nagenoeg gelijk is. Voor de DSG is het vokgens TVS een heel ander verhaal, en dat word ook wel een beetje onderstreept hier op het forum; voor de DSG zou je naar TVS moeten. Volgens TVS hebben zij 11 jaar ervaring met de DSG en doen zij circa 3000 auto's per jaar. De mail van JD heb ik niet meer; maar JD gaf aan dat beide bedrijven hun vak verstaan en dat hij niet kon bepalen wie waar heen zou moeten voor de beste tuning; aldus de reactie van beide bedrijven.
Ik wil nog even bellen met TVS over de openstaande vragen.
Het staat mij wat tegen dat ze moeilijk zijn met communicatie. Ik krijg steeds halve antwoorden. Daarom maar even bellen eind deze week.