\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
--------------------------------------------------- UPDATE 2 ---------------------------------------------------
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
TVS geeft aan dat er doordeweeks meer ruimte is dan in het weekend voor tuning.
Normaal zijn ze op zaterdag dicht, en dient er extra personeel zijn vrije dag op te offeren.
Hierom doen zijn maximaal 3 auto's op een zaterdag en maximaal 5 auto's op een doordeweekse dag.
Voorstel is om een vrijdag te doen en direct de zaterdag erop. Eventueel nog een derde dag.
De personen die wel gewoon komen opdagen kunnen dan later terug komen op een andere dag in de week. Dus je dient wel te komen wil je in aanmerking komen voor een korting.
Om even duidelijk te maken; van een echte meeting is geen sprake. Het gaat dus echt om een gezamelijke aankoop zodat iedereen van een beetje korting kan profiteren. Er is dus geen catering aanwezig, geen muziek spektakel etc. Het is gewoon een handje skoda's (of andere VAG's ook welkom) bij elkaar en de forum gebruikers onderling. Zal
evengoed gezellig zijn hoor!..
TVS opperde zaterdag 26 november als eerste optie; hieruit maak ik op dat het op redelijk korte termijn in gang gezet kan worden. Iets wat ook wel een beetje de bedoeling was vanuit mijn kant. Afwachten tot het voorjaar zal er niet in zitten. Echter kun je wel langskomen, en later (even overleggen met TVS) de tuning laten uitvoeren wanneer het je schikt.
Uiteraard is dit gewoon een eerste voorstel. Een exacte datum moet in overleg met aanmelders worden afgestemd.
Ik som graag alles nog even op..
Bevestigd:
-
@Disaster-Master : DSG LE+DRV
-
@sandurtjuh : Motor Stage2 met DSG Stage2 (incl LE+DRV)
-
@vleier : Motor Stage2
-
@Woutersuperb : DSG LE+DRV
Nog openstaand:
GRAAG EEN REACTIE; BIJ TWIJFEL? LANGSKOMEN EN EEN VOUCHER KOPEN
-
@micky : Wil jij nog langskomen met je Passat? Zoja: Bouwjaar en motortype? En voor welke tuning?
-
@duopenotti : Wil jij nog langskomen met je Spaceback? Zoja: Voor motor Stage1 en DSG LE+DRV ?
-
@Thokozanoah : Wil jij nog langskomen met je Passat? Zoja: Bouwjaar en motortype? Voor welke tuning?
-
@internetboarder : Indien je nog alleen wilt komen rollen dan zal dat even tussendoor moeten.
-
@B.Stuurder : Jouw auto komt in Januari? Ik denk dat je dan het beste voor een voucher kan gaan.
-
@MaRco2 : Wil jij nog op je 1.4 O3 motor stage2 en DSG ? Zoja: wat voor DSG? LE+DRV neem ik aan?
-
@Cherokee : Ben jij er al uit? i.v.m. nieuwe koppeling? Graag reactie indien je LE+DRV wilt!
-
@Octi : Ik zag van jou een reactie. Maar wat zou je willen? en welke wagen rijd je? Anders een voucher?
-
@Fmoon : Wil jij nog Stage1 op je 2.0 TSI ? Welke wagen rijd je precies?
Ik ben benieuwd allen! Graag reactie zodat ik dat kan opsommen naar TVS.
Eventuele openstaande vragen even opsommen; ik plan anders met TVS even een telefoon gesprek in.
Mail is gewoon niet hun sterkste kant, en hij gaf aan overladen te worden met mails. Ook wel weer begrijpelijk.