\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ UPDATE /////////////////////////////////////////
Ik heb op een aantal vragen antwoord mogen ontvangen van TVS;
Rollen:
Iedereen die een tuning afneemt, motor, dsg of combinatie mag gratis op de rollerbank.
Wil je alleen rollen; dat kost dan inderdaad 29 euro en dat is inclusief BTW.
Voor modellen met een
DQ250 DSG automaat:
Het pakket zoals in de OP staat vermeld voor Stage 1/2 motortuning met Stage 1 automaat tuning is inderdaad geen software aanpassing op de automaat maar puur alleen de koppelbegrenzer.
Wil je dus ook de software van de automaat laten aanpassen zul je voor een combinatie pakket inderdaad het stage 2+ pakket moeten afnemen. De goedkopere optie zonder dsg software aanpassing word vanwege concurrentiebeding aangeboden; aldus TVS.
Dan over de motor tuning performance;
Ik had van TVS een document ontvangen met uitleg hierin; alleen nu bleek het document beschadigd en ik kon hem niet openen. Dus die blijf ik jullie nog even verschuldigd.
Voor de mensen die een stage 2+ willen doen of een stage3;
TVS stuurt de mensen die dat willen naar hun vriendjes in Emmerich, APR NRW, om daar de DP, CAI's en turbo upgrades te laten monteren en daarna direct terug te komen bij TVS voor tuning.
Ik heb nu nadrukkelijk (opnieuw) gevraagd wanneer en wat er wanneer er mogelijk is per dag voor hun om uit te voeren om zo hier een voorstel te kunnen geven van wie en wanneer terrecht kan bij TVS.
Daarom graag nog even van allen een bericht hier met wat je precies wilt.
Graag alleen reageren als je er helemaal uit bent wat je wilt!
Ik moet voor mijzelf en TVS, en uiteindelijk ook voor jullie, een duidelijk overzicht hebben wie wat precies wil.
- Vermeld even wat je wilt als je er zeker van je zaak bent.
- Vermeld om welk model auto het gaat; motorisering, bouwjaar en of het een handbak of DSG is (ookal wil je geen dsg upgrades)
Het ziet er een beetje naar uit dat de groupbuy zijn weg van stage 1 naar stage 2 maakt hehehe