Groupbuy (mini-meeting) TVS Engineering

Welke tuning zou je willen laten uitvoeren ?

• Alleen motortuning

Stemmen: 18 40,0%
  • Alleen DSG tuning

Stemmen: 6 13,3%
  • Combinatie motortuning met dsg

Stemmen: 10 22,2%
  • Ik kom alleen maar kijken en neem m'n eigen brood mee ;)

Stemmen: 6 13,3%
  • Ik wil alleen rollen als hier tijd voor is en anders kom ik voor de gezelligheid :)

Stemmen: 5 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    45

Kempes

Forumguru
Kan iets minder zijn...maar het verschil tussen zeg maar 146 of 150 pk voel je in de praktijk niet lijkt me. Mijn 02 is op een warme dag (wat in theorie nadelig is voor meting) gemeten op 149,8 pk (bij jd getuned en gemeten). Uit het huidige 03 blok halen ze met een stage1 nog steeds hetzelfde..

vleier

Forumguru
Is een lease auto! Dat zou een mooie deal zijn voor 150pk en 330nm teken ik meteen!

Vraag het wel even na bij de lease maatschappij. mijn schoonvader mag het niet.

En nu andere vraag aan @Disaster-Master
kun je daat ook contant betalen. heb nog wat over van de verkoop van mijn andere auto en dat kan ik mooi daar kwijt.

Disaster-Master als je vandaag telefonisch contact hebt met tvs. Zou je dan voor mij kunnen vragen of ze gelijktijdig met deze tuning ook de dsg bak kunnen verversen? Zag op hun internet site dat ze dat ook doen en die van mij zit aan zijn kilometers.
Bij voorbaat dank .

Fmoon

Forumguru
Heb nog wat rond zitten kijken, toch lees ik zeer goede reviews. Denk dat iedereen blij zal worden van een bezoek aan TVS

vleier

Forumguru
Las net ook nog ergens op het forum dat ze het serieus druk hebben de laatste tijd. misschiwn dat ze daarom juist slecht fommuniceren

Fmoon

Forumguru
APR heeft nog steeds niet gereageerd, dus het kan erger.

Twijfel slaat toe hoor.. TVS of JD :lezen:

Bovenaan Onderaan