Groupbuy (mini-meeting) TVS Engineering

Welke tuning zou je willen laten uitvoeren ?

• Alleen motortuning

Stemmen: 18 40,0%
  • Alleen DSG tuning

Stemmen: 6 13,3%
  • Combinatie motortuning met dsg

Stemmen: 10 22,2%
  • Ik kom alleen maar kijken en neem m'n eigen brood mee ;)

Stemmen: 6 13,3%
  • Ik wil alleen rollen als hier tijd voor is en anders kom ik voor de gezelligheid :)

Stemmen: 5 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    45

LT83

Forumguru
Jongens, zonder TVS af te branden, maar met een O3 RS TSI haal je zonder mechanische aanpassingen echt geen 345pk.
Misschien 325 met een fris motortje en nette brandstof. Misschien nog eens goed navragen voor er verkeerde verwachtingen worden gewekt!!
385pk met enkel een downpipe en intake is overigens ook vrijwel onmogelijk (sorry hoor) :D
Voor een O2 mag je in je handjes wrijven als je überhaupt de 300+pk haalt met de K03 of IHI.

Laatst bewerkt:

vleier

Forumguru
@Disaster-Master Of ik nou wel of niet gebruik maak van jouw initiatief, in elk geval veel dank voor de moeite die je er in steekt! :bloemen:;)

niet twijfelen gewoon langs komen wanneer we allemaal gaan op die zaterdag/vrijdag en dan gewoon bakkie koffie mee drinken en dan beslissen. Je ziet dan hoe zij te werk gaan en dan kun je zien of je dat ook echt bevalt.

B.Stuurder

Forumguru
niet twijfelen gewoon langs komen wanneer we allemaal gaan op die zaterdag/vrijdag en dan gewoon bakkie koffie mee drinken en dan beslissen. Je ziet dan hoe zij te werk gaan en dan kun je zien of je dat ook echt bevalt.

Als ik een Skoda heb en € 1.000 in mijn zak: geen probleem! ;)

Fmoon

Forumguru
Jongens, zonder TVS af te branden, maar met een O3 RS TSI haal je zonder mechanische aanpassingen echt geen 345pk.
Misschien 325 met een fris motortje en nette brandstof. Misschien nog eens goed navragen voor er verkeerde verwachtingen worden gewekt!!
385pk met enkel een downpipe en intake is overigens ook vrijwel onmogelijk (sorry hoor) :D
Voor een O2 mag je in je handjes wrijven als je überhaupt de 300+pk haalt met de K03 of IHI.

En daarom ga ik naar JD

Cherokee

Senior Member
@Disaster-Master
Ik ben er na de ontvangen info van diverse forumleden en TVS denk ik wel uit.
Stage 1/2 met DSG Life Extender + Driveabillity, max 350nm

Zaterdag 26 november is mogelijk maar dan wel graag zo vroeg mogelijk ivm optreden in België later.

Bovenaan Onderaan