Groupbuy (mini-meeting) TVS Engineering

Welke tuning zou je willen laten uitvoeren ?

• Alleen motortuning

Stemmen: 18 40,0%
  • Alleen DSG tuning

Stemmen: 6 13,3%
  • Combinatie motortuning met dsg

Stemmen: 10 22,2%
  • Ik kom alleen maar kijken en neem m'n eigen brood mee ;)

Stemmen: 6 13,3%
  • Ik wil alleen rollen als hier tijd voor is en anders kom ik voor de gezelligheid :)

Stemmen: 5 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    45
Okay weer even ontopic;

Blijkbaar kan TVS 4 auto's om 09.00 uur doen, en 2 om 13.00 uur..
Ikzelf kom graag om 13.00 uur.. na al mijn geregel mag ik best uitslapen toch ? ;)
Nou zal ik wel wat eerder aanwezig zijn hoor, maar ik vertrek graag na de file.. bij Utrecht is het altijd feest..
Dus ik zal wel ergens rond 11.30 - 12.00 uur er zijn of iets...

Het maakt verder niet zo veel uit dus, maar 4 man om 09.00 uur.
@Cherokee @sandurtjuh jullie stonden al om 09.00, dan meld ik @Woutersuperb ook aan om 09.00uur. Ik weet niet hoe lang die bakolie wissel duurt namelijk naast de tuning. Dan heb je wat meer tijd. En @vleier jij woont niet heel ver er vandaan dus jij ook dan om 09.00 uur.. kan iedereen zich hierin vinden ?

Dan ben ik zelf en @MaRco2 om 13.00 uur aan de beurt...

Laatst bewerkt:

MaRco2

Forumguru
Dan ben ik zelf en @MaRco2 om 13.00 uur aan de beurt...

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Dat staat nu?

Mocht er nog een Audi TTS bij komen, zou dat dan ook smiddags kunnen (mogelijk alleen rollen als de bank quattro aan kan?), weet niet óf hij dan de mogelijkheid heeft, kreeg gisteren een berichtje of het wat voor zijn Audi zou zijn.

Heb toevallig aan TVS gevraagd of er voor 2 autos nog ruimte zou zijn vanaf 13.00 uur voor de op het laatste moment beslissers ;) Zal vannavond wel antwoord hebben denk ik

MaRco2

Forumguru
Mooi, ik ga eens een balletje opgooien (kijken in hoeverre de interesse staat). Ik kom dan ook wel wat eerder, even kijken hoe het er aan toe gaat.:)

Ja die had ik inderdaad niet vermeld. De oudere bouwjaren (2003-2008) hebben geen korting en dit is de prijs uit de prijslijst voor de 2.0 TFSI met DQ250 automaat:
Motor stage1; 299, stage2 399; stage2+ 499
DSG LE+DRV; 299, Stage1 199, Stage2 249, Stage2+ met LE+DRV 349
Combituning: Motor Stage1/2 met DSG Stage1 499, Motor Stage2+ met DSG Stage2+ met LE+DRV 699

MaRco2

Forumguru
Klinkt niet gek!

Al schat ik zo in dat de opgegeven standaard 272 pk al makkelijk over de 300 kan zitten.

Het vermoeden bestaat dat er al wat gedaan is in het verleden (2 jaar geleden heeft hij hem zelf uit België gehaald, kan een Duitser geweest zijn).

Okay TVS heeft gereageerd; het is niet zeker of er wel of geen ruimte is voor extra tuning voor anderen omdat het natuurlijk niet gezegd is dat alles volgens schema zal verlopen. Kan zomaar zijn dat het de een uitloopt vanwege welke reden dan ook en dan kan er ineens geen ruimte meer zijn en dan zou iemand voor niets komen. Daarom maak ik verder geen extra afspraken meer voor 2 december. Planning blijft zoals hij is wat dat betreft. Nu verwacht ik niet dat als de meneer met de Audi alleen even wil rollen dat dat niet zou kunnen.. maar ik beloof niks :)

Nog even voor onze tunings:
Mocht het een en ander onverhoopt niet lukken dan zijn er 2 opties; Men kan eventueel later terug komen om de tuning af te maken. Er is altijd een kans dat iets niet gaat zoals gepland.. Men kan ook besluiten de auto daar te laten; TVS geeft aan 7 leenauto's beschikbaar te hebben... puur ter info. Nou verwachten ze geen problemen maar het is wel fijn dat ze zoiets wel even aangeven.

Dus tot zover de inschrijvingen. Wat mij betreft is het geregeld en zijn we gezellig met 6 man op 2 december.
Mochten er andere mensen zijn die ook mee willen doen; je kunt om 13.00 uur langskomen op de gok of er ruimte is.
Ik adviseer van te voren even te bellen met TVS mocht je toch die middag willen komen om te vragen of het mogelijk is.

Bovenaan Onderaan