Rosinfield
† In Memoriam
Wat me wel vaker opvalt, is dat je door de manier waarop er over wordt gesproken en er aandacht aan wordt besteed, de indruk zou kunnen krijgen dat pk's belangrijker zijn dan koppel.
Wat me wel vaker opvalt, is dat je door de manier waarop er over wordt gesproken en er aandacht aan wordt besteed, de indruk zou kunnen krijgen dat pk's belangrijker zijn dan koppel.
En dat is dan ook wel terecht eigenlijk. Hier een leuk artikel:
https://www.google.nl/amp/www.autoblog.nl/archive/2007/02/16/koppel-of-vermogen-wat-is-beter?amp=1
Waar heeft dat mee te maken dan? 2wd bank?Ik merk dat vooral mijn band3n nu moeite hebben met de koppel( voorwaardse kracht)
En ik kon niet op de bank nee. Mijn auto bleef in de beveiliging schieten en wpu dan niet boven de 4000 toeren komen.
Ben ook erg benieuwd naar de grafieken! Zijn er nog 1.6 tdi's (105pk oorsprong) gechipt? Erg benieuwd naar de winst daarbij :-)
Verstuurd vanaf mijn Wileyfox Swift met Tapatalk