CDK
Forumguru
@Disaster-Master, denk dat dat nu juist prettiger en beter voor je koppeling is dat je bij 50 in de 4e versnelling zit ipv in de 5e.
Het was juist andersom, ik voelde een dip tijdens 60/70% accelereren, deze was alleen niet zichtbaar tijdens de testbankrun.Met alle respect hoor. Maar tvs doet veel projecten en daaronder 4wd. Snap eindelijk niet dat ze nog geen superflow 4wd bank hebben. Ze zullen voor de 4wd projecten wel uitwijken naar een andere 'collega' maar tvs is toch wel een grote om dat zelf te kunnen. Nu als de computer ingrijpt, kunnen ze geen meting doen.
Maar als hij niet boven de 4000rpm is gekomen, he hebben ze dan goed kunnen afstellen? Of is er een std chip erin geladen? Weet nog wel dat @Thokozanoah een flinken dip had, die alleen op de bank zichtbaar was.
Nee hoor, die dip was allang voelbaar en aangezien TVS het niet opgelost kreeg, ben ik naar een ander gegaan. Later bleek dat TVS een soortgelijk geval heeft gehad en het probleem heeft opgelost, dus geen zorgen voor diegene die de auto heeft laten tunenMaar die dip kwam toch pas tevoorschijn toen je bij een andere tuner op de bank stond?