Rosinfield
† In Memoriam
En bij dezen is de winnaar met afstand van de meest uitgebreide handtekening contest ook bekend
En bij dezen is de winnaar met afstand van de meest uitgebreide handtekening contest ook bekend
@Rosinfield wat heb ik gewonnen?
@Rosinfield wat heb ik gewonnen?
Ik merk dat vooral mijn band3n nu moeite hebben met de koppel( voorwaardse kracht)
Komt er trouwens geen (foto) verslagje/impressie van de dag? Lijkt me wel zo leuk! Ook met het oog op klandizie voor eventuele volgende keren...
Toch foto's, Marco?Ja, dat heb ik nu ook.
Foto's heb ik wel wat op FB, zal ze een dezer dagen even plaatsen.
Opvallend is wel (de grafiek die ik wilde hebben, niet de latere waarbij door de warmere inlaatlucht toen bij de latere runs de boel wat ingestort is, zit er helaas niet bij volgens mij) dat de originele koppelkromme vlakker is dan de latere (met een piek ergens tussen de 2 en 3.000 toeren.
Bij een van de eerste (er zijn er zeker 10 gemaakt) runs kwam er een maximum koppel uit van 303 NM (en iets boven de 150 pk, op de gekregen grafiek zit het vermogen op 155 en koppel net onder de 300>>>> 3 jaar en 102.000 km geleden was het vermogen juist nog leuk hoger en het koppel ietsje lager dan nu was, aparte materie).
Het beste resultaat was afgerond boven de 200 pk (205 ofzo) en een kleine 350 Nm. Best merkbaar!