Slider
Forumguru
€131 voor leds, kappen en verzendkosten.
Osram H7 LED (verreweg de goedkoopste webshop die ik heb kunnen vinden)
LEDCAP08 (eindelijk op voorraad, andere shops nog steeds niet)
Levering was er de volgende dag vanuit Duitsland met de DPD.
Vooral de kappenheb ik letterlijk maanden op moeten wachten tot ze op voorraad waren, geen enkele EU webshop kon er aan komen. alle andere ledcap types wel, heel gek. Had er zelfs een email over gestuurd naar Osram, nooit antwoord gekregen.
Leds geven geen canbus melding, wat Osram ook claimt, dus erg netjes.
Wat ik kon inschatten op een donkere muur, helaas met daglicht, is dat de Osram's breder lichtbeeld gaven dan mijn vorige Philips H7 leds. Zoals het hoort. Wellicht maakt ik savonds laat nog een kort ritje voor lichtbeeld check en morgen in de parkeer garage op kantoor.
Osram H7 LED (verreweg de goedkoopste webshop die ik heb kunnen vinden)
LEDCAP08 (eindelijk op voorraad, andere shops nog steeds niet)
Levering was er de volgende dag vanuit Duitsland met de DPD.
Vooral de kappenheb ik letterlijk maanden op moeten wachten tot ze op voorraad waren, geen enkele EU webshop kon er aan komen. alle andere ledcap types wel, heel gek. Had er zelfs een email over gestuurd naar Osram, nooit antwoord gekregen.
Leds geven geen canbus melding, wat Osram ook claimt, dus erg netjes.
Wat ik kon inschatten op een donkere muur, helaas met daglicht, is dat de Osram's breder lichtbeeld gaven dan mijn vorige Philips H7 leds. Zoals het hoort. Wellicht maakt ik savonds laat nog een kort ritje voor lichtbeeld check en morgen in de parkeer garage op kantoor.