1983jeroen
Forumguru
Ik heb ze net ook maar besteld. Rijd al lang rond met niet goedgekeurde LEDs. Ben benieuwd of deze veel anders zijn qua licht.
Hi @GvA14TSI: Dit dimmen heb ik zelf ook geprobeerd met OBD11, echter onder een bepaald % gaan de LED's volledig uit, dit zal ongetwijfeld een eigenschap van LED zijn, maar de H15 LED's gaven toch nog teveel licht naar mijn mening.De H15 led voor de drl zijn prima te dimmen met obd11 of vcds, zelf ook gedaan.
Ik had ze ook al ergens besteld. Komt vanmiddag als het goed is dus misschien straks nog even plaatsenxenonlamp heeft die kappen op voorraad, gisteren besteld en vandaag in huis.
Ik vermoed dat ze in de praktijk niet 6000K zijn maar iets minder (uiteraard op het oog bepaald, niet gemeten ofzo). Ze staan erg netjes moet ik eerlijk zeggen, het enige hoe je zou kunnen zien dat dit aftermarket is wanneer je de auto zelf van de voorkant bekijkt en ziet dat het licht uit een reflector koplamp komt (geen mooi geconcentreerd lichtpunt zoals met een projector koplamp).Jammer dat Osram ze alleen in 6k heeft, zal eens kijken of het binnen de grenzen van het acceptabele is; Staat het heel slecht? Op onze huidige is xenon (4300K) vermengd met warmwit halogeen, dat vind ik persoonlijk wel staan. Heb de kappen er ook bij besteld, ben redelijk handig, maar voor die paar euro ga ik niet beunen; misschien begreep je mij verkeerd (of zei ik het verkeerd), maar je zegt hetzelfde als ik.