Nat, hoezo? Ik heb geen idee wat je probleem is (het komt in ieder geval wat aanvallend over), maar ik zal het verduidelijken:
Ik geef aan dat het op mijn werk dagelijks gebeurd dat wij keurmeesters tegengas geven als ze ons ergens onterecht op wijzen. Ik werk niet bij een garage ofzo, ik werk voor een duikbedrijf. Dus dat zijn keurmeesters voor hydrauliek, pneumatiek, werken onder druk, ademlucht, enzovoort.
Daarna zeg ik dat ik nog nooit heb gehoord dat iemand een herkeuring van een apk heeft aangevraagd.
Twee heel verschillende dingen. Mss aannames gedaan of niet goed gelezen?
Je klinkt een beetje zuur omdat je auto dan onterecht is afgekeurd. Maar ja, als je je 3 keer aan dezelfde steen stoot bij een keuring? Ik had na die eerste keer toch het zekere voor het onzekere genomen en gewoon effe de halogeen lampjes terug gezet.
Maar goed, we gaan weer een beetje offtopic. Uiteindelijk vroeg je mij welke lampen ik had gebruikt en na wat discussie blijken ze toegestaan. Sommigen worden (onterecht) afgekeurd, anderen komen fluitend door de apk. Ik kan het iedereen in ieder geval aanraden om te doen. In iedere bocht het gele licht van de halogeen mistlampen in de reflectie onder het blauw/witte licht van de xenon stoorde mij enorm en dat is hiermee opgelost.
Het liefst zou ik de mistlampen uitschakelen als bochtverlichting, het voegt voor mij niks toe en bij tegenliggers vind ik het afleidend.
Ik heb voor losse weerstanden gekozen omdat ik las dat de SMD leds niet goed tegen de warmte kunnen die een ingebouwde weerstand opwekt.
Voor mij is het wel een beetje einde discussie zo, even goede vrienden, maar het blijft een beetje hangen zo en ik wil eens wat verder lezen op het forum