Beste forum leden/lezers, ik heb de H7 halogeen naar led transitie van mijn Yeti succesvol kunnen afronden. Het werkt en ik heb prachtig (veel) licht!
Heb 5 sets besteld;
- FireupCar 50 Watt / 16000 Lumen (18,- euro) NIET kopen!!!
- HLXG 60 Watt / 18000 Lumen (41,- euro)
- BullVision 80 Watt / 20000 Lumen (37,- euro)
- Carlitek 110 Watt / 25000 Lumen (38,- euro)
- Aileo 60 Watt / 18000 Lumen (28,- euro)
Ik ga niet in discussie over de bovenstaande specs,maar wil alleen beschrijven of en hoe het werkt! De eerste set (FireupCar) moet je niet kopen, wat deze heeft een grote fan/koeler achter op zitten. Past niet in de behuizing. Weet niet of er in andere automodellen wel ruimte is voor deze grote lampen in de koplampunits.
De
HLXG en de
Carlitek lampen werken het beste en zijn inderdaad canbus proof. De
BullVision en
Aileo werken goed geven geen canbus foutmelding, maar bij het starten aanzetten verlichting knipperen de lampen wel een paar keer. Eenvoudig op te lossen door er een canbus decoder tussen te zetten.
Zelf heb ik de Aileo LED lampen in de auto laten zitten, zien er mooi antraciet uit. Als er lezers zijn die interesse hebben in de overige sets (
HLXG,
BullVision of
Carlitek) ze zijn te koop en ik heb van elk met 4 stuks. Op verzoek kan ik er ook canbus decoders bij leveren.
Tot slot nog even de achterlichten vervangen voor LED. Met de AUXITO led lampen voor achteruitrij licht heb ik goede ervaring Zeker doen! Vergeet niet dat mijn YETI van 2017 al standaard led achterlichten heeft, maar niet voor achteruitrijden, richting en mistlichten. Hiervoor had ik een set gekocht van ALSENT, maar dat leverde veel canbus problemen op. Niet doen dus!